Bisnes Buku Ketika PKP

Betul ke bisnes buku masih dapat sambutan?
Alhamdulillah sejak PKP, PKPB dan PKPP bisnes buku online yang kami join bersama Team Woocip masih dapat sambutan yang sangat² menggalakkan. Walhal banyak kedai buku di luar sana terpaksa ditutup gara-gara pendemik yang melanda negara kita sekarang.
Syukur, rezeki tak pernah salah alamat. Bisnes buku sangat luar biasa sambutannya.
Team yang dulu tidur pun mula bangun nak mula semula berkongsi buku dan education toys. Kata mereka baru tunjuk sikit pada parents, ramai pula yang menyahut dan nak dapatkan untuk anak².
Disebabkan ketika PKP semua orang tak boleh ke mana², jadi parents ambil peluang untuk isi masa lapang anak dengan membelikan keperluan bahan bacaan, bahan latihan ulangkaji dan mainan cerdas otak.
Kawan-kawan, jika kalian nak tahu kenapa ia dapat sambutan?
1. Untuk pelajaran anak-anak, jarang ibu bapa akan berkira.
2. Bahan rujukan tambahan untuk anda sepanjang 'cuti' sekolah
3. Education toys untuk kurangkan anak-anak main gajet atau tengok YouTube
4. Ibu ayah risaukan pelajaran anak-anak
5. Anak-anak terkurung di rumah dan ibu bapa mencari alternatif lain untuk hilangkan kebosanan anak-anak
Alhamdulillah, bisnes buku ini bukan sahaja bantu ibu bapa dapatkan buku rujukan atau latihan untuk anak-anak, malah bantu untuk tambah pendapatan team.
Ramai sangat yang terkesan dengan Covid 19 ini. Ada yang terpaksa diberhentikan kerja, gaji kena potong, malah ada yang langsung tiada pendapatan kerana hasil mereka bergantung pada kerja² yang mereka jalankan.
Kami mengambil inisiatif untuk bantu lebih ramai orang dengan mengadakan sistem ejen dan dropship tanpa perlu simpan stok.
Semuanya HQ WasaPower akan uruskan penghantaran pada pelanggan. Kita sebagai ejen hanya perlu berkongsi teknik dan cara mudah.
Kali ini, saya nak kongsi ilmu yang kami selalu gunakan dalam team. TEKNIK GERILLA MINIMA MODAL. Modal tak keluar tapi team boleh kumpul order yang banyak.
Kalau ada yang nak join boleh tinggalkan jejak kalian ya.
Jom bersama kita tambah pendapatan, dalam masa sama banyak sangat ilmu yang kita akan dapat melalui HQ.

Comments

Popular Posts