Cough & Cold Balm

"filza! Tolong la jago molek sikit anak mu ni. Melekit, berkerah-kerak kuning hijau semua ada menempel tepi hidung anak tu."
"Sibuk siang malam sampai tak sempat ke nak bagi anok tu comel lotey sikit. Aku tengok mu ni besar kecik jah.
Mu cantik molek berhias. Anok hingus meleleh. Dengar tu.  kooh kooh. Batuk dah serupa orang besar." Bebel Erras.
Aku dah try guna macam-macam nak bagi hilang batuk dengan selsema anak aku tu. Tapi semuanya hampeh. Tak berkesan. Parah lagi ada. Malam-malam susah dia nak tidur. Agaknya hingus pekat sangat dah tu.
"Ginilah Filza, aku tolong mu. Haritu aku ada beli satu set lengkap untuk bantu redakan selsema dan batuk baby dan kanak-kanak."
Anak aku Aisyawaraiya tu guna sekejap je boleh baik selsema dia. Tidur malam pun lena bila sapu cough&cold balm ni. Gabungan essential oils yang ada dalam tu selamat untuk baby. Produk Mary Jardin ni memang selamat. 
Dah dekat nak raya ni kau kena standby ubat-ubat gini. Bawok anok jale, kelik kampung mesti ada semua barang keperluan anak.
Baby massage oil, baby lotion head to toe baby bath, diaper cream, tummy balm. Semua ada set lengkap all in one beg.
Harga pun berbaloi. Tak rugi kalau cuba, nak bagi anak sihat.
Boleh tengok fb Nur Syahirah Ibrahim.
Atau whatsapp je terus lagi cepat respon.017-2697775
#reviewpaid

Comments

Popular Posts