Saya Seorang Ghostwriter

Beberapa tahun lepas saya pernah mengambil upah menaip surat rasmi, minit mesyuarat, perjanjian sewa beli rumah dan juga review produk.
Wahhhh sungguh tak sangka. Rupanya ini adalah salah satu antara kerja-kerja ghostwriter.  Bila dah ada ilmu baru tahu GHOSTWRITER ni sangat diperlukan oleh ramai orang di luar sana. Mungkin kalian juga salah seorang dari mereka.
Saya mula menceburi ilmu ghostwriter melalui kelas ghostwriter online anjuran UpahMenulis.com. Dari situ saya belajar bagaimana mahu mempromosikan diri sendiri di laman sosial. 
Untuk permulaan saya tawarkan servis seperti di bawah :
Berikan konten / bahan saya akan tulis dengan lebih teratur, ejaan yang betul hingga siap 1 artikel / 1 entri
•           Boleh juga untuk kumpul penulisan di FB
•           Tukar audio kepada teks
•           Menulis surat-surat, minit mesyuarat, proposal, perjanjian sewa beli rumah
•           Entri blog
•           Konten FANPAGE

1 ARTIKEL
200 pp – RM 25.00
500 pp – RM 50.00
1000 pp – RM 100.00
200 pp – RM200.00

LEBIH DARI 1 ARTIKEL
1-50 (200pp) – RM20.00
1-50 (500pp) – RM 45.00
1-50 (1000 pp) – RM 70.00
1-50 (2000 pp) – RM 100.00

BLOG / FB /FANPAGE
1 entri/ status - RM 20.00


REVIEW PRODUK  / REVIEW BLOG (RM 100.00)
Perlu berikan produk untuk dicuba beserta details produk. Boleh refer link ini untuk lihat produk-produk yang telah direview

Jika kalian ada blog/website, mahu saya review juga dialu-alukan. Boleh refer link ini http://anysidayu.blogspot.com/search/label/review%20blog

TRANSLATE DOKUMEN BI – BM – BI (RM150)
Emailkan dokumen untuk di translate.
Hasil kerja untuk sebuah syarikat agen pelancongan. Translate KONTRAK PEKERJA DALAM BAHASA INGGERIS – BAHASA MELAYU

Antara contoh penulisan yang pernah ditulis dan kebanyakannya entri di blog, saya sertakan link blog mereka 
http://norhaniesadnan.blogspot.com/ (blog ni saya design dan entri bulan 8 gunakan khidmat saya)
* Ghostwriter sebuah pusat tuisyen online. Konten berkaitan produk baru. (Penulisan melalui audio)

Dulunya saya panggil servis menaip. Rupanya ini adalah salah satu tugas ghostwriter. Kalian boleh refer di sini juga hasil kerja saya
Ada beberapa lagi surat-surat rasmi yang pernah ditaip, antaranya ialah surat rasmi ke pihak Majlis Bandaraya, Surat permohonan pertukaran sekolah, surat permohonan cuti sekolah, Surat ke Pejabat KWSP, Surat Rasmi ke Imigresen Singapura.
Dan sekarang dalam proses untuk menyiapkan beberapa entri blog salah seorang tukang urut wanita bersalin, dan juga konten untuk produk bisnes.

Saya juga ditawarkan untuk menjaga beberapa blog dan page pada bulan Februari ini. Untuk yang berminat projek ini, boleh juga WA untuk details.

Sebagai salah seorang pelajar dari UpahMenulis, saya juga menjadi affiliate mereka. Untuk yang mahu daftar dan belajar macam mana menjadi ghostwriter junior, boleh juga mendaftar kelas ini melalui saya.

Kalian boleh klik link ini untuk pendaftaran kelas ghostwriter.
Atau boleh terus WA saya jika mahu Tanya apa sahaja tentang kelas ini (WA 017-7912993)

Kalian yang berminat untuk dapatkan servis saya sebagai GHOSTWRITER BOLEH TERUS WA 017-7912993


Aiz Ghostwriter anda…..
017-7912993
Semoga usaha ini membantu memudahkan urusan kalian dalam menghasilkan penulisan.



Comments

Popular Posts