Ebook Khairul Hakimin Muhammad


E-Book The Content Game 
Khas buat mereka yang ingin bangunkan content di media sosial tak kiralah untuk platform mana pun. Ianya sesuai untuk mereka yang nak bina profile, nak naikkan follower sampai 100,000 orang atau lebih dan senangnya nak buat ayat jualan.

E-Book Bagaimana Saya Membina Bank Content 
Tatacara membina bank untuk semua penulisan di media sosial kemudian ianya digunakan untuk membuat posting dengan sangat tersusun. Ia menjadikan diri kita lebih terampil dan semua posting kita jadi semakin menarik dan mendapat perhatian.

E-Book 118 Idea Menulis Content

* Bagaimana kita menilai 1-1 posting?
* Untuk buat jualan, apakah posting yang sesuai?
* Untuk bina follower, jenis posting apa yang senang untuk diklik butang share?

Apa sebenarnya maksud Engagement, Reach dan Algorithm?

Semuanya ada ditulis di dalam ebook ini. Lebih dari itu, KHM memberi 118 idea untuk kita semua boleh menulis content dengan mudah sekali. Ia termasuk untuk:

Suri rumah, pelajar, traveler, pengusaha restoran, owner butik, bisnes, owner produk, kakitangan kerajaan, mereka yang kerja dengan orang lain, pegawai-pegawai serta sesiapa sahaja boleh gunakan idea-idea ini. 

Ia adalah sebuah Sosial Media Marketing menggunakan CONTENT yang tersusun. 

Ia termasuk penyediaan ayat yang betul, perkataan yang betul dan bagaimana ia dijadikan sebagai posting untuk menarik minat orang lain membaca, kemudian klik butang share atau terus membeli produk kalian!

Ia adalah IDEA menulis CONTENT melalui 3 asas pembahagian NICHE iaitu untuk CROWD, SIDE dan RM.

Kesemua IDEA content ini adalah untuk mereka yang ingin mendapatkan kredibiliti di media sosial dan ingin membuat jualan hingga jutaan ringgit! 


*Jualan awal tahun sah sehingga 31 Januari 2019

Lekas klik link ini untuk belian 



Atau klik WA 017-7912993 saya bantu kalian untuk buat belian 

Comments

Popular Posts