Set Rawatan Muka Kleyn Signature

Tek : Anys Idayu Zakaria 


Dah lama rasanya tak buat segmen tajaan kan. Kali ni kita buka semula segmen tajaan. Kot ada yang berminat mahu saya cerita dan kongsi tentang produk kalian di blog Insya Allah boleh diusahakan.

Jadi kali ini kita kongsi dulu tentang set kecantikan produk Kleyn. Lengkap dengan sabun pencuci muka, krim UV dan Krim treatment untuk malam.



Saya pun gunakan set ini, alhamdulillah dapat lihat kesannya kulit makin licin dan yang menariknya sabun pencuci muka tersebut membantu mengecutkan jerawat, mengurangkan kulit berminyak dan mencerahkan kulit serta mengecilkan liang roma. Krim siang juga bila kita gunakan ia tak bercapuk-capuk apabila kita pakai dengan bedak.  Dan yang bestnya saya suka bau cream treatment yang digunakan waktu malam. Baunya sangat wangi.

Kalian yang sedang mencari-cari set untuk rawatan muka harus cuba dan dapatkan set Kleyn ini. Pasti berpuas hati, tambahan sekarang ni harga tengah promosi katanya. hehe.



 Promosi 1 set trial hanya RM55 sahaja sehingga 1 September.  harga sebenar RM69 tau. Jimatkan kalau beli harga promosi ni. Promosi tengah kaw-kaw meletop ni. Kalian bolehlah cuba. Sementara tu apa kata tengok gambar di bawah ni. 







Untuk yang berminat nak cuba set lengkap Kleyn Singnature & Vitamin C Kleyn bolehlah terus hubungi Founder Kleyn, Puan Nor Atika Sobri (+60 13-347 7071)

Comments

Popular Posts