Bengkel Viral Lah

Tek Anys Idayu Zakaria

Kalau kau nak tahu, selain dari kelas Geng like (GSL) yang membantu aku untuk menulis di FB, aku turut melabur untuk ilmu penulisan berpengaruh di media sosial. Siapa lagi Cikgunya kalau bukan Tn Khairul Hakimin, penulis buku Rahsia Bapa Viral Kebangsaan.

Kau tahu, "followers" beliau di FB sahaja sudah mencecah lebih 100,000. Kita yang baru nak up, baru nak belajar menulis ni apalah salahnya melabur sikit untuk dapatkan ilmu dan rahsia beliau.

Tak usah gaduh, ni kami bawa khas untuk orang JDT dan yang berhampiran. Bengkel Viral-lah. Belajar membina stail penulisan di FB. Siapa tahu dengan upgrade ilmu penulisan dalam BENGKEL VIRAL LAH dapat membantu melonjakkan pendapatan kau kan. Kami tumpang gembira. Kau pasti melonjak-lonjak keriangan khennn.

Ok ini khas untuk 30 peserta sahaja. Lambat daftar, terlepas tarikh 19 OGOS ni kau jangan nak pujuk rayu tanya bila lagi nak buat bengkel di JB. Ini sudah peluang apa lagi rebutlah. Yuran kebijaksanaan nak bagi kau dapat ilmu ni HANYA RM170 sahaja.

Comments

Popular Posts