Saturday, 27 May 2017

Jangan Beriklan di FB

Tek : Anys Idayu Zakaria

Update status lebih 20 kali sehari.

18 kali iklan tanpa henti. 2 kali je status biasa. Tu pun status meroyan, merapu.

Lepas tu kau bising kenapa tak de orang beli produk kau jual.

Dik, FB bukan untuk beriklan tanpa henti. Kau tengok ABPBH pun bising bila iklan. Ini pula orang lain tengok iklan memanjang. Diorang pun jemu dik.

Apa kata touch mereka dengan perkongsian melalui penulisan. Sesekali pergi la jalan-jalan support wall rakan. Berukhwah gitu. Kan.

Tak pandai nak buat semua tu? Dah jangan risau. Boleh belajar semua dalam GL.

Apa yang Geng Like boleh bantu anda?
Geng Like boleh bantu kalian untuk dapatkan networking yang lebih besar dalam bisnes, bila kalian berada bersama ratusan peserta Geng Like yang lain.
.

Dan saya pula boleh bantu kalian untuk sertai Geng Like ;) suka. Kalau suka jom daftar GL. WA no ni ye 017-7912993