Saya Agen Geng Like

Tek : Anys Idayu Zakaria

Beberapa tahun lepas, bila buat posting di FB selalunya status yang di post berlalu di angin lalu, langsung tak de orang like atau komen. Sendu sesangat. Tambah pula memang majoriti pelanggan datang dari blog.

Tapi sejak saya join GSL, terus berubah ke satu tahap yang lebih baik. Lebih ramai rakan support setiap status yang diupdate. Saya belajar banyak pantang larang yang kita tak digalakkan buat di FB. Belajar lebih banyak menulis dan berkongsi bukan menjual semata-mata. Dan lebih menarik ramai pula yang sudah tahu bisnes dan servis yang saya tawarkan.

Sejak itulah saya nekad mendaftar sebagai AGEN GSL, dan sekarang Comeback dengan nama baru GENG LIKE. Saya mahu bantu rakan-rakan yang lain terutamanya yang menggunakan FB PERSONAL untuk berbisnes belajar ilmu bersama GENG LIKE. Geng Like bukan sekadar LIKE, ilmu yang kalian dapat sangat-sangat berguna jika mahu terus kekal aktif gunakan FB untuk branding dan perkenalkan bisnes.

Tak kisahlah kalian founder produk, agen, dropship, tak de bisnes pun lagi belajar dulu ilmu GENG LIKE. Saya pasti kalian tak menyesal. Tapi ingat, ini hanyalah untuk yang betul-betul hadam dan praktik ilmu. Bukan setakat Bayar Yuran RM69 kelas mula habis pun tak tahu. Kannnn. #agengenglike WA 0177912993

Comments

Popular Posts