Rewards Sebagai Pembakar Semangat

Teks : Anys Idayu Zakaria

Saya suka sangat bila mana dalam kumpulan bisnes team leader sangat mengambil berat untuk membantu anak buah aka agen mereka suksess. Inilah yang kita panggil semangat berbisnes, team working. Kan Allah dah kata dalam rezeki kita ada rezeki orang lain.

Lagi terharu biru bila leader depa yang dah join GSL, support team sanggup sponsor agen untuk join GSL juga supaya agen juga dapat ilmu yang sama seperti mereka dapat dalam kelas GSL.

Kita-kita yang newbies ni, kalau ada yang sudi taja bagi ilmu free ke berbayar ke, bagi apa-apa rewards bersyukurlah. Dan giatkan usaha jangan dok syok dengan rewards yang dah dapat, bulan depan melingkup. Orang bagi rewards nak suruh lebih bersemangat bukan makin hanyut.

Ok bhaiii selamat malam, saya nak edarkan EBOOK MINI PERCUMA, pada semua yang dah komen di status FB saya petang tadi. Kalian yang berminat jom add saya di fb dulu, atau klik follow fb saya ye. Pasti ada pelbagai posting saya kongsikan setiap hari.

Comments

Popular Posts