Ilmu bisnes Dalam Kelas GSL

Teks : Anys Idayu Zakaria

Terima kasih pada semua peserta GSL BATCH VELLFIRE yang sudah mendaftar. Pendaftaran kali ini ramai peserta baru dan juga Team GSL yang mahu ulang sekali lagi kelas GSL. Katanya nak ambil aura-aura hebat dari GSL sebelum direhatkan tahun hadapan.

Saya percaya ramai peserta GSL yang betul-betul hadam dan praktik ilmu GSL, mereka tak menyesal masuk banyak kali. Malah ada yang daftar setiap batch.

Apa yang mereka cari dalam kelas GSL, bukan setakat ilmunya tapi networking, dapat kenal ramai pengasas produk, sifu bisnes yang banyak ilmu, malah dengan GSL juga peluang untuk bersilaturrahim dan menjana pendapatan. Bagi yang tahu manfaatkannya pasti berganda-ganda ilmu yang akan diperolehi.

Untuk GSL VELLFIRE, kami sasaran 300 penyertaan kali ini. Setakat pagi ini sudah hampir 200 pendaftaran. Yang belum daftar, jom cepat-cepat bertindak. Insya Allah saya percaya dengan ilmu GSL yang akan kita gunakan untuk FB, FB kita tak akan krik krik lagi. Paling kurang pun kita akan rasa seronok dan teruja.

Nak daftar dan nak tahu lanjut, boleh WA 0177912993 saya bantu kalian ya.

Comments

Popular Posts