Belajar Ilmu Bisnes Dalam GSL

Alhamdulillah. Saya bersyukur sangat kerana diperkenalkan dgn GSL Brio yang ditaja oleh Puan Anys Idayu Zakaria pada bulan September lepas. Bagi saya yang masih lagi newbie dalam online business, ajakan beliau umpama pucuk dicita ulam mendatang. Disebabkan cita-cita saya tidak mahu makan gaji sampai tua.. dan alasan mahukan masa lebih untuk anak-anak. Sebelum ni kekangan masa dan kewangan membantutkan saya untuk tuntut ilmu sebelum bermula. Terfikir membuat blog, tapi komitmen masa sgt tinggi kerana saya dan suami PJJ. Saya berkerja dan anak-anak pada masa itu 3 orang dan skrg sudah masuk 4 orang 😊membataskan saya. Anak pun rezeki juga😄. Namun saya tetap tekadkan hati untuk berkecimpung dalam online business. Ibarat terjun ke dalam laut, untung sabut timbul, untung batu tenggelam. Bermula online business secara dropship; risiko rendah tapi semuanya ke laut.. gara-gara tiada ilmu.. Malah tidak tahu ada saluran dan group yg dapat membantu newbie seperti saya untuk menambah ilmu melalui networking.

Maka saya redah untuk join GSL Brio. Selepas kelas GSL brio, walaupun tugasan yang diberikan mencabar saya terutama berkaitan dgn masa. Saya gigihkan diri untuk terus buat task yg diberi. Kemudian GSLP ditawarkan untuk sesiapa berminat. Saya teragak-agak kerana dalam kelas GSL Brio pun terkial-kial untuk siapkan task, inikan pula kelas premium. Tambahan pula kesibukan bertambah kerana majlis walimatul urus 2 adik saya semakin hampir.

Bulan Oktober, sekali lagi Puan Anys menjalankan tugasnya mengajak saya menyertai GSLP pada bulan Oktober. Saya rasa rugi kalau tidak join dan rasa rindu dengan supportive friends dalam GSL Brio. Walaupun hati ragu-ragu untuk beri komitmen masa tapi saya kuatkan hati.

Banyak ilmu yang diberikan oleh sifu-sifu hebat dalam GSLP walaupun ada diantara mereka tidak mengaku sifu seperti tuan Khairul Zahrin tuan Amiruddin Ahmad a.k.a uncle tiger, tuan Aqif Azizan, tuan Muhamad Suffian Salahudin, teknik pantas celik Al-Quran tuan Syukur Sapuan, tuan Ozir Zuri .Ilmu business online.. zero marketing.. dikelilingi sahabat yg betul.. aura positif yang tinggi. Paling terharu perkongsian ilmu yang ikhlas dari sahabat lain tanpa bayaran dan balasan untuk membantu saya maju bersama seperti mereka.

Di sini saya diajar untuk bina networking, bukan untuk menjual sahaja. Respect dan response sebagai tanda berkawan dalam alam maya walaupun tidak pernah bersua muka. Rezeki tidak pernah salah alamat. Semakin lancar rezeki saya. Saya masih lagi menuntut ilmu bersama GSLP. TQVM to all my dear friends for support and prayer. Jom siapa yang belum join boleh pm puan Anys Idayu Zakaria untuk join last batch in 2016 - GSL Vellfire.

Terima kasih pn Arba'eiyah Mohammad Shah sudi berkongsi tentang KELAS GSL. ♥♥♥ Yang berminat untuk daftar GSL, boleh WA 017-7912993 saya bantu pendaftaran kalian

Comments

Popular Posts