Lebih Konfident Selepas Join GSL

Suzie Joos feeling blessed.
EPISOD DUA
----------
Selawat nabi
.
Apabila timbul keinginan mahu berbisnes, itu petanda yang bagus. Cuma, bila dikatakan bisnes.. dia bukan seperti pergi ke pasar , buka meja dan letak jualan atas meja lepas itu tunggu sampai petang, kemas jualan dan balik rumah. 

SEKARANG ini , keadaan tidak sama seperti tahun 90 an atau awal tahun 2000. Semua orang jadi sales man, jual !! Jual !! Jual!! Jangan fikir ada produk terus kita boleh jual, itu salah 100%. Kebarangkalian produk tu diperam bawah katil lebih tinggi dari dijual jika kita masih ego dan bodoh sombong tidak mahu belajar.

Apa kaitan ego , bodoh sombong dengan menjual ni? Entah apa apa dia ni !!
Mula saya biz jus kunyit, seperti kebiasaanya saya terus MENJUAL. Jumpa kawan jual, jumpa saudara jual sampai nak oder makanan pun sempat lagi MENJUAL dengan pelayan. Sampai begitu sekali, lastly yang saya dapat hanya telur ayam. Saya penat, saya tidak ubah seperti orang yang desprete. Nak sangat rm 20 tapi SUSAH !!

Hikmahnya saya gentel pesbuk tiap hari dapat lah kenal dengan puan Anys Idayu Zakaria, berkawan-kawan dengan Puan Anys.. dari puan yang baik hati ni saya kenal GSL ( GROUP SUPPORT LIKE ). Saya buang ego, buang sombong. Bodoh tu simpan sikit .. gurau..hihihi.
Saya join GSL WIRA pada 26hb MAC 2016. Bermula journey saya di GSL dari bulan MAC sampai sekarang sudah 8 bulan, saya sudah ada stokist dan ejen untuk JUS KUNYIT dan saya keluarkan lagi SABUN MADU ACACIA. Wallaweii cepatnya 8 bulan!!

Pendek kata dalam GSL kita lebih kepada memberi sokongan antara sata sama lain , kita luaskan rangkaian kenalan kita, belajar cara membawa diri yang betul dipesbuk. Rezeki ALLAH saya dapat 100 botol oder jus kunyit hanya dari berkawan-kawan dipesbuk. Nampak tak!! Saya langsung tidak menjual.

Jangan pandang GSL ni poyo ya, apa lah GSL ni bukan dapat apa pun.. JANGAN SESEKALI BERFIKIRAN BEGITU !! Rekod saya di GSL, saya terus meroket , alhamdulillah.
Nak cerita panjang , tapi nanti lah.. nak buka cerita berepisod ni. Jual mahal sikit..hihihi
Terima kasih founder GSL abam tampor aka Khairul Zahrin Abd Karim juga kepada semua sahabat sejati GSL WIRA yang sentiasa menyokong saya.
Anda kaya dan berjaya . Amin

#GSLP #JUSKUNYITHONESTY #SABUNMADUACACIA #EJENDIPERLUKANSEGERA


Pendaftaran untuk bulan November. GSL ARMADA 26 November ini kelas akan bermula.

(Ulasan Peserta GSL NAVARA, Aishah Kamaludin)
Alhamdulillah. Seronok sangat dear. Saya sebenarnya dah nak setahun lemau bisnes dan tak aktif FB. Syukur ada sorang kawan ni dia recommend pergi kelas gsl. Sebelum ni saya nak buat status FB pun malu and segan. Plus, tak tahu cara. Sekarang dah confident nak buat sharing. Friend list dah full. Followers list keep growing and sales dah mula masuk balik! Alhamdulillah. Thank you GSL

Untuk bulan November ini ada sesuatu yang istimewa. Jika daftar GSL ARMADA, dengan YURAN RM69 (seorang) RM140 (seorang pakej kombo GSL ARMADA & PREMIUM) peserta layak untuk menerima

1.    EBOOK 100 POSTING TARIK LIKE

2.    EBOOK PENGURUSAN KEWANGAN CARA NEWBIE

3.    3 VIDEO KHAS DARI TUAN AQIF AZIZAN BERNILAI RM199 (Penulisan Iklan, Close Sale dan Follow up)


Berminat untuk daftar GSL, JOM WA saya 017-7912993, saya akan bantu pendaftaran kalian.

Comments

Popular Posts