GSL ARMADA (GROUP SUPPORT LIKE)

"Selling is always by connecting." (Pn Ainon Mohd)

Cara mudah kita ber''connecting'' dan bernetworking adalah melalui GROUP SUPPORT LIKE ;)

GSL newbies dah dibuka untuk pendaftaran November. Bagi yang berminat untuk belajar bagaimana menggunakan FB dengan cara yang betul, boleh daftar GSL ARMADA yang akan bermula pada 12 November ini.

GSL ialah medan untuk kita belajar naikkan engagement di FB, belajar untuk tambah networking, belajar kumpul  follower, belajar untuk dapat LIKE DI STATUS FB.

  ⏩ Lepas seminggu kelas di GSL, Pelajar akan upgrade ke GSLP.

  ⏩ GSLP ialah medan untuk kita terus kekalkan momentum bersama team GSL, dan untuk kita belajar lebih banyak ilmu bisnes. Group kekal. Networking lebih besar. Dapat belajar lebih banyak ilmu-ilmu bisnes bukan hanya daripada pihak PENGURUSAN GSL, tapi daripada sifu-sifu lain juga. Setiap bulan akan ada kelas percuma yang ditaja khas untuk peserta GSLP.  Kelas Al Quran bulanan merupakan antara kelas yang akan kita ikut serta.


  ⏩ Nak belajar ilmu bisnes  mesti join GSLP, nak join GSLP mesti daftar GSL NEWBIE dulu.

Hanya 2 kali sahaja yuran pendaftaran pelbagai ilmu yang akan dapat. Bagi yang serap, hadam dan praktik ilmu memang akan dapat rasai perubahannya.  Jom daftar. Walau tak boleh keluar jauh timba ilmu bisnes, insya Allah melalui GSLP kalian akan dapat pelajarinya 😍


Tapi harus ingat dan faham, Daftar kelas GSL tidak menjanjikan keuntungan dan jualan meningkat. Bila daftar kelas GSL tak menjanjikan kita akan dapat jualan yang banyak berganda-ganda. Tapi ilmu dari GSL yang kita aplikasikan membantu kita untuk belajar penjenamaan di FB, belajar pantang larang menggunakan FB, apa yang perlu buat dan jangan buat di FB. Like dan komen rakan-rakan membantu supaya status yang kita update itu dilihat oleh lebih ramai orang lain, jadi secara tak langsung status iklan kita juga akan dapat dilihat oleh ramai orang. bila ramai orang like dan komen engagement akan meningkat.         


Nak tahu lanjut lagi, jom whatspp saya 017-7912993 (Anies) Saya akan bantu terangkan kepada kalian ya                

Comments

Popular Posts