GSL Tempat Kita Belajar Curi Hati Pelanggan

Group Support Like bukan software yang automatik. Bukannya join, terus jadi retis. Dah join, malas pula nak buat tugasan, duduk je menunggu jualan naik mencanak. Bila tak dapat apa-apa dari KELAS GSL, katanya kelas GSL tak membantu pun dalam bisnes, Aisseyy semuanya perlukan tindakan la kawan. Di situlah tempat kita belajar nak 'curi' hati orang, bukannya nak 'rembat' hati orang dengan iklan 24jam tanpa henti. Buat la dulu bukan labur semata-mata.

Jom baca beberapa ulasan peserta-peserta GSL 

Wa'alaikumussalam…
Alhamdulillah…saya dpt rasakan dlm diri saya ada perubahan brkaitan dgn apa yg saya post atau update status..tak seperti sebelum2 ini..tanpa ilmu yg saya blajar dlm GSL,, mngkin saya masih mcm dulu..Alhamdulillah juga, saya telah dpt ramai rakan yg positif..terima kasih saya ucapkan kpd Pengurusan GSL kerana sudi berkongsi ilmu & tunjuk ajar disamping itu, saya mohon maaf kerana tak dapat menyelesaikan kesemua TASK yg diberikan. (Yusof)
#GSLBrio
#AllTheBest

Alhamdulilah banyak benda baru belajar yang sebelum ni tak pernah tau pun..tak susah nak tarik org like cuma kena pandai buat ayat ja😂 idea tu kadang susah nak mai jugak tp alhamdulilah lepas nie setiap hari tulis benda baru yg akan belajar tq sbb bagi peluang belajar macam2 insyAllah kalau ada kelas lagi lepas nie saya nak join .harga pun berpatutan dan mampu org bisnes kecil seperti saya nak p seminar mahal2 xdapat lagi la buat masa sekarang kena kumpul duit baru boleh p insyAllah semoga Allah murahkan rezeki kita 😘  (Intan, GSL Brio)

Waalaikumussalam..alhamdulillah ok..update status pun dh xkrik2 lg..hehehehe..lepas tu setiap hari ade je org tanye produk yg kite jual.. 😊😊 (Aida Rejah) 


Waalaikumussalam dear, pengalaman spnjang berada dlm Gsl....
Sentiasa bersikap positif dan optimis, yang paling best belajar karang ayat.. Kalau dlu mak aiii susah nak susun ayat bagai berejam dpn pc duk karang tp last tk jd up hihihi.. Banyak bersabar, dan tk mudah mengalah.. Bgus Gsl ni bnyk membantu online biz mcm akak yg newbie ni.. Terima kasih Abam tampo yg selalu bg tips yg mmg padu..  (Lynn Adam) 


Ok la tak mau membebel panjang semua pun dah baca ulasan peserta-peserta terdahulu kan, daftar dulu baru tahu apa yang akan dapat dalam KELAS GSL. GSL ALMERA 24 Sep ni. Jangan tunggu saat-saat akhir baru nak daftar. Kuota penuh jangan salahkan Aiz kata tak bagitau awal-awal.

Comments

Popular Posts