GSL BATCH ALMERA

😊😊 tq anys. Best masuk GSL 😊Sebelum ni main redah je. Masa tu xsure berbaloi ke x. Skrg dah rasa berbaloi join GSL 😘. Tu laa sesungguhnya GSL bukan sekadar like 😅😅 Ingatkan mula2 dlm premium bz, tp rupanya santai2 je. (AZEAN) Thanks azean sudi share pengalaman dalam GSLP.

Mula-mula aiz tanya apa dapat dalam GSL azean jawab ok je besst. Selepas upgrade ke premium tup tup azean bagi ulasan ni. Hhehe maknanya memang tak rugi daftar ke premium.

Bagi sahabat yang ragu-ragu nak ambil pakej kombo GSL, boleh baca dulu pengalaman mereka. Pelaburan RM140 pakej kombo GSL NEWBIES & PREMIUM memang berbaloi-baloi.

GSL NEWBIE BATCH ALMERA 24 SEPTEMBER 2016

PAKEJ KOMBO GSL

🚶🏻Seorang?
GSL Newbie RM69
GSL Premium RM80
Total RM149

👫Berdua?
GSL Newbie RM130 (65)
GSL Premium RM150 (75)

Jadi,
Total RM140 bagi seorang
Total RM280 bagi berdua


Di GSL newbies kita dapat belajar lebih pada networking dengan rakan-rakan positif, belajar pantang larang di FB, belajar menulis di FB, belajar branding untuk kita kumpul follower dan bercerita secara soft selling berbanding hardselling.
                         
 Di GSL PREMIUM pula lebih kepada untuk kekalkan momentum bersama team GSL, untuk belajar lebih banyak ilmu bisnes. Sebab kita akan dapat kelas-kelas percuma di premium, yang ditaja khas oleh pihak pengurusan GSL untuk semua TEAM GSL PREMIUM belajar. Dan jangan tak tau, sebulan sekali GSL PREMIUM akan dapat belajar KELAS TAJWID AL QURAN.  Bestkan, banyak ilmu yang diperolehi bila upgrade ke premium :) 

Jadi apa lagi, jom daftar GSL BATCH ALMERA 24 SEPTEMBER ni, dengan PAKEJ KOMBO RM 140 untuk GSL NEWBIES & PREMIUM 

Yang berminat, boleh whtspp saya ya 017-7912993

Comments

Popular Posts