Beriklan dengan hashtag



Saya sangat pemalu orangnya, tidak yakin, takut dengan anggapan orang, takut jualan tidak laku.. saya follow cekgu Anys sudah lama.. apabila diberikan peluang sertai gsl, saya terus daftar. Sehari selepas sertai gsl , alhamdulillah dengan mengunakan hashtag saja.. saya berjaya close sale 100 botol jus kunyit.. semua nya dalam sehari saja.. rm 2000 sehari.. allahuakhbar!!

Saya sehingga kini tidak percaya, tapi ini realiti.. no hard sell !! Santai2 je. Alhamdulillah!! Saya telah ada stokist dan agen di seluruh negara.. hanya dengan sertai gsl & beriklan dengan hashtag
Tapi bersyarat ya!! Ikut segala arahan daripada sifu.. jangan langgar pantang!!
 
Salam sayang ,Suzie Joos



Latest update untuk PENDAFTARAN GSL

GSL BATCH JAZZ (1 JUN 2016)

Kuota Berbaki 116 sahaja lagi. Jom cepat-cepat daftar ssapa yang belum daftar.
Jangan terperanjat, pendaftaran GSL memang begini, sahabat nampak date lama lagi nak mula, tapi kuota dah penuh terisi. Biasanye pendaftaran peserta memang akan penuh 2 atau 3 minggu sebelum bermula.

Pengalaman sebelum-sebelum ni, memang ramai peserta yang daftar hampir sebulan baru boleh start sebab kelas memang sentiasa penuh bila batch2 baru dibuka. Kalau lambat lagiii kena tinggal tau

Macam mana nak daftar GSL, boleh whatssp saya direct ye (017-7912993 anies), saya akan bantu sahabat-sahabat untuk pendaftaran :) 

Comments

Popular Posts