Thursday, 7 April 2016

Bina Hubungan Baik Dengan Pelanggan

KUASAI KHIDMAT PELANGGAN
Bina hubungan yang baik
Bina hubungan baik dengan pelanggan melalui kata-kata ucapan. Kini dengan kemudahan fb, tidak salah sekali sekala memberi respon status fbnya. Ucapan selamat hari lahir, tahniah, takziah dan sebagainya berdasarkan situasi pelanggan. Ia membuatkan pelanggan rasa dekat dan mudah mesra dengan kita (pemilik bisnes)

10. Mudahkan pembelian
Mudahkan pembelian, ramai kini pelanggan yang mahu cara termudah dan terpantas. Sediakan platform yang mudah untuk pelanggan membuat pembayaran dan tahu status barang yang perkhidmatan yang dibeli.


Lagi mudah kaedah beli, lagi tinggi kepuasan. Pun begitu, pastikan juga ia memudahkan usahawan dalam rekod dan bukti urus niaga agar tidak melanggar terma dan syarat.


Jom baca lagi dalam EBOOK RAHSIA KHIDMAT PELANGGAN ONLINE, EBOOK 101 IDEA HOME BASED BISNES. Ebook promosi April, ebook bonus pendaftaran kelas online blog ABDR