Saturday, 23 April 2016

ABDR Platform Bekerja Dan Berniaga

PILIHAN AKEDEMI BEKERJA DI RUMAH (ABDR)

Guru Online : Anys Idayu Zakaria 

Semoga anda yang membaca blog saya sentiasa dibawah lindungan Allah s.w.t. Rasanya mesti anda pernah terbaca megenai Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) di carian google. Secara jujurnya  pada peringkat permulaannya saya pernah meneliti dan tercari-cari keistimewaan yang ditonjolkan oleh ABDR bagi menyakinkan saya untuk mendaftar. Penulisan kali ini dengan rasa rendah diri dan niat yang ikhlas untuk membantu anda, saya kongsikan pengalaman saya mengapa saya memilih ABDR sebagai pilihan terbaik.
Bila bercakap mengenai ABDR, mesti orang akan beranggapan hanya suri rumah  yang mempunyai anak-anak sahaja yang  layak dan boleh meyertai sahaja.Sebenarnya ANDA SILAP, sebagai individu yang masih bekerja saya membuat pilihan untuk menyertainya kerana ia adalah persedian awal saya untuk melangkah jauh dan memasang impan untuk menjana pendapatan hanya di rumah.
Sebenarnya saya merasa berbangga dengan kejayaan Wanita yang bekerja di rumah. Dapat membahagikan masa dan displin dalam menjalankan kedua-dua tugas iaitu mengasuh anak-anak disamping menjana pendapatan ekonomi keluarga. Tidak dinafikan bekerja di rumah adalah suatu pekerjaan yang berganda dan suri rumah mampu menghadapi sebarang tekanan dan cabaran. Belum dikurniakan zuriat bukan alasan untuk saya leka dan tidak bersedia untuk menghadapi cabaran bergelar seorang ibu. InsyaAllah, saya yakin bahawa perancangan Allah adalah tepat dan saya redha Allah sedang menguji hambanya untuk sentiasa berserah kepadaNya. Maka saya akan buktikan dengan BEKERJA & BERNIAGA..peranan kedua-duanya seakan sama untuk mengurusnya.
Keistimewaan yang saya dapat pada permulaannya adalah kita belajar dari segi teknik penghasilan blog yang menarik. Kita akan diajar satu persatu sekiranya kita tidak mahir dalam penggunaan IT. Cara ini adalah permulaan untuk kita berkomunikasi dengan mentor secara maya bagi memudahkan pembelajaran. Alhamdulillah saya mudah untuk menerima walaupun pada suatu ketika terdapat sedikit kesukaran untuk memahaminya. Dengan tunjuk ajar mentor dan membaca blog rakan-rakan di ABDR saya terasa teruja untuk berkongsi pengalaman. Bagi yang ingin menjalankan, ini adalah platform terbaik untuk memasarkan produk dan perkhidmatan. InsyaAllah jika ada kerajinan semuanya menjadi mudah bagi anda untuk melakukannya.
Harapan saya semoga rangkaian ABDR sentiasa berkembang maju dan dapat membantu lebih ramai WANITA untuk lebih kehadapan disamping dapat memberi ruang mencipta pendapatan pasif dan aktif.  Akhir kata sebagai penutup penulisan ini anggaplah  
“ Kita  ibarat seperti KOMPUTER. Kitalah yang menentukan program apa yang kita mahu masuk bagi membolehkan KOMPUTER itu melaksanakan fungsinya dengan baik.”
Semoga anda berpeluang untuk mencuba dan melangkah menjana pendapatan melalui bisnes online. Kami buka pendaftaran setiap hari. Secara Rasminya saya sedia membantu anda

Untuk pendaftaran boleh terus hubungi saya:
Sms@ wsapp : 012-7482126