Thursday, 24 March 2016

Meniaga Online Jangan Giveup

"Saya give up la. Saya meniaga online, tapi takde siapa pun nak beli.."

"Berapa lama dah meniaga?" "Seminggu dah..."
(Kata seorang gadis dengan nada yang sayu)
.
Pesanan :
Dik...kau bukan Neelofa, sekali promote seribu orang nak beli. Kena ambik masa nak bagi orang percayakan kita. Sekurang-kurangnya 3 BULAN. Kena bina kepercayaan orang lain pada kita, kena BERKAWAN-KAWAN dulu, besarkan NETWORKING, Luaskan kuasamu bak kata orang Johor 



Customer pulak macam-macam ragam. Antaranya:
✔Ada yang tanya sekali, terus beli

✔Ada yang tanya 18 kali tak beli-beli

✔Ada yang pm tanya harga, terus keras kejung buat-buat lupa

✔Ada yang mintak no akaun, 10 bulan lepas tu baru bank in
.
Ingat senang ke orang nak suka² bagi duit kat kita?

Ingat senang ke nak meniaga hari-hari duit masuk dalam akaun?

Tak senang! Tapi tak mustahil. Rezeki datang dari Allah. Yang penting kita Berusaha, jangan putus asa, sentiasa tingkatkan diri untuk tambah ilmu berbisnes. Boleh boleh

.
‪#‎copypaste‬ ‪#‎anysidayuzakaria‬ ‪#‎mulabisnesonline‬ ‪#‎kelasonlineblog‬ ‪#‎agengroupsupportlike‬