Group Support Like Bantu Mula Bisnes Di Facebook

Teks : Anys Idayu Zakaria 


[PENGALAMAN SENDIRI]
.
Alkisah hari ni saya kongsi sikit pengalaman saya berbisnes online menggunakan facebook.
.
Sebelum ini rata-rata pelajar yang daftar untuk kelas online blog kebanyakkannya mereka yang jejak saya di carian google. Mereka jumpa blog saya, dan kisah-kisah yang saya tulis di blog.

Kiranya jualan saya memang banyak melalui blog. Kalau dari fb memang agak slow sikit.
.
.
Tapi sejak sebulan dua kebelakangan, selepas saya join GROUP SECRET ni, alhamdulillah hampir setiap hari ada sahaja sahabat-sahabat fb pm bertanya tentang kelas online blog.


Wah...bestnya. Semuanya ilmu dan tip-tips yang saya praktikkan dari join GROUP SECRET ni.

Seronoknya, saya tak perlu buat iklan setiap hari di fasebook. Tapi ada sahaja orang pm tanya kelas blog ABDR.

EH. eh dari mana ye mereka tau ni heheh
 .
.
GROUP SECRET ini memang tak ajar cara untuk close sales yang banyak, memang tak ajar macam mana nak up iklan hari-hari di fb, tapi dalam group ni kita belajar memberi dan memberi, serta praktikkan tip-tips yang di ajar oleh sifu "abam'' alhamdulillah memang best




Jika rakan pembaca nak tahu, GROUP SECRET ini ialah GROUP SUPPORT LIKE. Bagi rakan pembaca yang mahu belajar menggunakan fasebook sebagai medium untuk mula bisnes online saya sangat cadangkan rakan-rakan sertai GSL ini.

Banyak ilmu yang kita dapat pelajari, sambil tambah jaringan persahabatan dengan lebih ramai usahawan online dan juga tip-tips macam mana nak dapat banyak like di setiap status facebook ini.


Bagi yang berminat untuk sertai GSL, kami sudah buka pendaftaran untuk BATCH ATUN. Boleh hubungi saya ya untuk pendaftaran :)


Comments

Popular Posts