ABDR Team Support Each Other

Teks : Anys Idayu Zakaria
 Foto : ABDR 


Alhamdulillah Assalamualaikum, selamat berhujung minggu. Lama sudah tidak update di sini ya. Saya doakan semoga semua pembaca blog saya sentiasa berada dalam lindungan Allah swt. Doakan yang baik-baik, fikir yang baik-baik supaya kita sentiasa berada dalam keadaan positif.






Selamat datang pelajar pelajar Disember 2015 ke Akademi Bekerja Di Rumah. Selamat datang puan Azie Abdullah puan Neng Jaafar puan Zue Jaafar Usahawan puan Nurfarhana Arsad puan Laili AromaBelanga Crew puan Siti Ariyah Shahlan ke kelas online blog di bawah kendalian saya


Alhamdulillah, kami menerima pendaftaran setiap hari.

Kami sudah mara lebih 1000 penyertaan.

Matlamat utama kelas-kelas di AKADEMI BEKERJA DI RUMAH [ABDR] ialah
• Untuk memberi peluang kepada suri untuk belajar ASAS PEMASARAN ONLINE. Ahli yang menyertai kami 80% adalah suri yang tidak ada asas berniaga. Iaitu tidak pandai menggunakan email, tidak pernah berjualan produk. Tidak pandai membina kedai online. Jadi matlamat utama adalah, untuk memberi pendedahan asas untuk berniaga dari zero pengalaman.

• ABDR menawarkan produk dan servis untuk sepanjang tahun. ABDR juga matlamatnya adalah kumpulan sokongan untuk suri bergabung dan bertukar idea.



Alhamdulillah kami buka pendaftaran setiap hari. Mula daftar dan belajar asas pemasaran online melalui blog bersama ABDR. Boleh terus mendaftar melalui barisan pengurus online Azuriyah Mohamad Nor Fahidayu Masran Arbee Ali Eko Salina Sariah Awang Senik Rahiza Haszian Abdul Rahim Nasriah Abdullah Emme Marina Mohamad Norhafizah Abd Hadi Linda Linda Fiza Aziz Noor Azila Mohamad Norliza Tomiran Nur Balqis Qahira Norul Badri Daud

Comments

Popular Posts