Tip Mudah Mula Bisnes Dengan Kepakaran, Minat dan Perkongsian di Blog

Teks : Anys Idayu Zakaria 


Tip mudah nak mula bisnes dengan kepakaran, minat dan melalui perkongsian di blog
.
.
Saya minat bisnes dropship - Jadi saya kongsi tip nak mula bisnes dropship, tip cari produk untuk dropship, saya jual produk-produk dropship di blog. Saya belajar cara bina kumpulan dropship sendiri.


Contoh lain

1. Jika kita minat dengan masakan - kongsi resipi memasak, kongsi tips mudah masak di blog. Jual produk untuk membantu suri mudah memasak seperti periuk noxxa, peralatan kelengkapan dapur.

2. Jika minat dengan produk kesihatan makanan sunnah - Kongsi kebaikan amalan makanan sunnah, tip dan cara menjaga kesihatan dengan makanan sunnah. Jadi agen untuk produk sunnah, dan jual di blog

3. Jika minat jahitan - Kongsi tip mudah menjahit, peralatan menjahit. Jadi agen dropship atau cari produk seperti peralatan menjahit
.
.
.
Semuanya terletak di tangan kita sendiri, dengan kepakaran yang kita ada gandakan ia menjadi sesuatu yang bermanfaat untuk orang lain, dan untuk kebaikan kita.

Jom belajar macam mana nak berkongsi, di kelas online blog ABDR.

Kami buka pendaftaran setiap hari. Boleh hubungi saya bagaimana untuk mula ya ;)

Comments

Popular Posts