Hasil Carian Di Google Keluar Blog Saya

Teks : Anys Idayu Zakaria 
Foto : Carian google 


Saya nak kongsi sesuatu wink wink

Ingat tak minggu sudah saya ada tulis entri  tentang "kuah rojak cik nard".
 http://anysidayu.blogspot.my/2015/10/segment-tajaan-kuah-rojak-cik-nard.html

Harini cik Nadya Nees kita bagitau kuah rojak beliau ada di carian google.

Apa lagi, mengoogle la saya. Ini lah hasilnya.



Hehehhe blog saya di carta pertama, dan diikuti blog-blog lain sehingga dua pages google hampir kesemuanya blog di bawah Akademi Bekerja Di Rumah, keluar kata kunci "kuah rojak cik nard"
Ehem, ehem.

Nak bagitau ni power of networking, kami bergabung bersama lebih 1000 blog membantu aliran traffik dan juga carian di google.
.
.
Best kan. Best kan kalau orang cari produk kita di google, jumpa terus nama dan blog kita.
.
.
Apa lagi, jom rebut peluang pacak nama dan produk kita di google. Biar mudah orang jejak

Kalau nak belajar cara macam mana nak google jejak kita, boleh cari saya ya. Kalau nak beli kuah
rojak kena la cari cik nard

Comments

Popular Posts