Idea Bisnes Di Rumah

101 Idea Home-based Bisnes

Teks: Rozanah Zakaria
Foto: Carian Google
Sumber: Puan Masayu Ahmad, e-book 101 Idea Home-based Bisnes
Pagi yang indah. Saya meluangkan masa membaca e-book yang sekian lama tertangguh. Sikap yang kurang baik yang perlu saya buang terus dari kamus hidup sebenarnya.
Seperti tertera di topik hari ini, saya akan membuat ulasan berkenaan e-book 101 Home-based Bisnes oleh Puan Masayu Ahmad, pengasas Akademi Bekerja Dari Rumah (ABDR).
Membaca e-book ini, semangat saya yang agak malap, bersinar kembali! Bermula dengan 101 pelbagai idea untuk bisnes dari rumah, e-book ini memberi lebih daripada apa yang anda bayar untuk mendapatkannya. Terima kasih Puan Anys Idayu yang membawa saya menelusuri kehebatan ABDR. Kredit juga kepada sahabat seperjuangan Sharimah Yahya yang terlebih dahulu terlibat dengan keluarga ABDR.
Antara bisnes yang dicadangkan di dalam e-book ini termasuklah Bisnes Makanan, Bisnes Operasi di Rumah dan Bisnes Sejuk Beku. Ada 101 bisnes ye dalam e-book ini! Mahu tahu yang lain? Anda kenalah sertai kami di ABDR ya! Hubungi saya di nombor tertera di akhir entri ini atau boleh saja e-mail. Asal anda mahu, pasti ada jalannya. :)
Keseluruhan, terdapat 11 bab dalam e-book ini. Ini termasuklah di Bab 10, diterangkan Rahsi Bisnes Siti Khadijah binti Khuwailid. Menarik bukan? Rugi tau jika anda tidak memiliki e-book ini. ;)
Lebih dari itu, diselitkan juga panduan memulakan bisnes tanpa modal. Hendak tahu bagaimana? Salah satu daripada caranya adalah menggunakan apa sahaja yang anda ada untuk memulakan bisnes. Hendak tahu lebih lanjut, kenalah sertai kami. Pelbagai tips dikongsikan oleh mereka yang telah berpengalaman sendiri memulakan bisnes dengan modal serendah RM50 sehinggalah mempunyai kedai sendiri. Menarik bukan?
Jadi, tunggu apa lagi? Di zaman teknologi ini, jika kita ingin ke hadapan, setiap saat perlu dimanfaatkan sepenuhnya, menggunakan setiap sumber yang kita ada. Jika mahu tunggu dan lihat, macam-macamlah peluang anda bakal terlepas.
Jangan berlengah lagi, hubungi saya untuk maklumat lanjut bagi menyertai keluarga besar kami di ABDR.
Hubungi saya:
Telefon: 0124208212 (saya lebih selesa menggunakan aplikasi WhatsApp)
E-mail: rozanahz@yahoo.com
Facebook: Rozanah Zakaria
 

Comments

Popular Posts