Segmen Tajaan : GCTea Diet Secara Santai

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Simpanan peribadi & Pn Zaila


Bismillah, alhamdulillah kita bersiaran lagi ya.  Heheh lama dah rasa tak mencoret di sini. 

Hari ini saya nak share satu produk kesihatan yang saya cuba minggu lepas. Inilah dia teh GCTea, minuman untuk diet secara santai.  Terima kasih kak zaila kerana beri saya cuba GCTea ini.

Alhamdulillah, sedap sangat rasanya. Bukan semata-mata untuk diet, malah lebih kepada kesihatan tubuh badan sebenarnya.  Bau tea ini pun memang wangi sangat.  Mula-mula saya bancuh dan rasa, memang sedap. Rupanya mengandungi daun peppermint.

Cara minum pun sangat senang dan mudah. Hanya bancuh sahaja uncang tersebut dalam cawan, tanpa perlu letak gula, dan boleh terus minum.  Yang best, mula-mula saya amalkan, terfikir juga kenapa la asyik berpeluh-peluh, awal-awal pagi dah berpeluh, padahal baru siap mandi.hehehe. Patut la, rupanya sebab saya minum tea ni awal pagi sebelum mandi. 


Memang sangat mudah kalau nak diet dengan GCTea ni. Boleh minum dan bancuh bila-bila masa sahaja. Saya siap bawa ke pejabat lagi. Minum awal pagi, dan ulang sekali lagi waktu petang.  Memang sedap. Kesan juga boleh terus nampak. Saya kuat berpeluh, dan kuat pula ulang-alik ke tandas, untuk buang air kecil. Perkumuhan dan perpeluhan salah satu cara untuk diet santai.  Heheh patut la perut ku juga sudah nampak kempis sedikit.  Hanya perlu konsisten amalkan sahaja mesti boleh bertambah kempis perut, dan boleh kurus lagi :)


Bagi rakan-rakan yang mahu cuba diet secara santai dan megutamakan kesihatan, boleh cuba GCTea.  Boleh dapatkan melalui Pn Zaila Mohamad.

Semoga perkongsian ini memberi manfaat untuk kalian yang sedang tercari-cari produk untuk diet, dengan cara mudah dan murah :)


Comments

Popular Posts