Segmen Tajaan - Susu Kambing Ektrak Biji Anggur

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Simpanan peribadi 

Bismilllah, Alhamdulillah apa khabar semua? :D

Lama tidak mencoret di sini ya, heheh. Ok hari ini saya nak kongsi dengan rakan-rakan satu produk yang saya telah cuba minum bulan lepas, iaitu Susu kambing ekstrak biji anggur, delima dan madu. Yang pasti susu kambing ini bukan sebarang susu, memang lazat dan sedap.

 Apa yang sedapnya susu ini langsung tidak berbau, malah bau wangi ekstrak biji anggur dan delima yang memberi banyak khasiat. Saya amalkan susu ini secawan setiap awal pagi, dapat menahan perut daripada lapar sementara untuk makan tengahari.  Sebenarnya memang saya suka baunya yang tidak terlalu kuat, tidak seperti susu tepung biasa. Dan yang bestnya, susu ni dapat menurunkan berat badan. Best kan. Boleh diet sekali heheheh.

 
 Malah khasiatnya juga sangat banyak. Oleh kerana susu ini dapat membantu masalah gastrik, jadi saya kongsi susu ini dengan Mak yang selalu kena gastrik. Memang sejak sebulan amalkan susu ini, jarang sekali dengar Mak bagitahu sakit perut gastrik. Nampaknya susu kambing ini sangat membantu mengatasi masalah gastrik. Alhamdulillah.

Bagi yang nak menurunkan berat badan, untuk kurangkan gastrik memang saya sangat sarankan kalian cuba susu kambing ni. Memang sedap, tidak menghampakan. Jika ada yang tidak suka dengan susu kambing kerana baunya atau susu tepung, kalian digalakkan untuk mencuba Susu Kambing Ekstrak Biji Anggur ini. Pasti dapat rasa kelainannya.  Tak percaya kena cuba dulu ya.

Jika mahu beli, boleh la terus hubungi puan Nurul Wahiba (Whatsapp iba 01 111 573 101). Terima kasih Nurul kerana sudi beri saya cuba susu ini. Memang sedap. Harga juga sangat berpatutan. Malah yang penting ia merupakan minuman sunnah. Jom kita beralih ke makanan dan minuman sunnah!! 


***********************************************************************************

Jika ada sesiapa yang berminat untuk saya review produk kalian, boleh 

> Hantarkan produk pilihan yang pembaca mahu saya review
 
> Saya akan cuba gunakan sendiri produk tersebut. Tak kesah la produk bentuk apa sekalipun, yang penting saya perlu guna terlebih dahulu. Makanan, vitamin, kosmetik, pakaian, atau apa sahaja. Dengan kata mudah, pembaca taja kepada saya satu produk. Dan saya akan buatkan satu review dan ulasan tentang produk tersebut.
Produk juga tak semestinya untuk kegunaan saya sendiri. Sebagai contoh, Jika pembaca ada produk seperti pakaian untuk anak-anak, juga boleh saya review. Yang itu akan digunakan oleh anak saya sendiri, dan saya akan komen dan ulasan kelebihan produk kalian di segmen tajaan khas.
 
> Gambar produk tersebut akan saya letak di side bar blog sebelah atas sekali selama beberapa minggu.

Mudahkan, jom sapa yang nak saya review produk, kalian boleh hubungi saya

Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms/wsapp : 017-7912993
 


Comments

Popular Posts