Buku ATM (ALLAH TEMPAT MEMINTA)

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Simpanan sendiri 

Alhamdulillah, syukur Ya Allah masih diberi kesempatan untuk meneruskan kehidupan, dapat menikmati nikmat dan rezeki Allah swt. Terima kasih kepada semua yang mengenali saya, sahabat handai di facebook dan wsapp yang mendoakan sempena hari lahir saya semalam.
Saya doakan kalian juga berada dalam lindungan Allah swt. Dan semoga kita terus suksess menuju kejayaan, meneruskan kehidupan dalam dunia yang semakin singkat ini. Semoga kita semua mendapat redha Ilahi, dan syafaat Rasulullah saw.

Hari ni nak belanja gambar-gambar daripada pelanggan yang telah menerima Buku ATM (ALLAH TEMPAT MEMINTA)



Buku ini adalah himpunan kisah sebenar mereka yang mengamalkan apa yang ada dalam Buku Mudahnya Menjemput rezeki.  Nanti saya akan ulas lagi isi kandungan buku ini ya.

Bagi yang nak dapatkan buku ini, boleh la buat pembelian dengan saya. Hanya RM25 sahaja senaskah. (harga termasuk kos penghantaran). 

Oleh kerana buku ini memang sangat ditunggu ramai, memang sekajap aja sudah habis. Sangat laris dan terhangat di pasaran. Kerana buku belum terbit lagi team penulis sudah memulakan pemasaran mereka. Nah apa lagi, bila sudah keluar pasti ramai yang berebut nak dapatkan.



Comments

Popular Posts