Segmen Tajaan - Skincare Soap

Teks : Anys Idayu Zakaria 
Foto : Simpanan Peribadi 

Alhamdulillah, selamat pagi. Kita rai ilmu dan sentiasa berada dalam golongan positif setiap hari. Hari ini saya nak kongsi satu produk yang saya dah guna 2 minggu lepas. Terima kasih kepada Nor Atika kerana sudi berikan produk hebat ini untuk saya cuba.





Ini dia eyqa sobri skincare soap.  Alhamdulillah, memang bagus dan berkesan sangat sabun ini, dan yang penting boleh guna untuk seisi keluarga dan penggunaannya juga jimat.

Apa yang menariknya, saya suka sabun warna biru, kerana sabun ini boleh menghilangkan gatal-gatal di kulit kepala, kelumumur dan juga untuk elakkan rambut gugur.

Manakala warna merah pula, saya memang bagi pakai untuk semua, untuk en suami dan juga kakak untuk hilangkan gatal-gatal di badan. Kebetulan sebelum ni, tangan kakak asyik gatal je, apa lagi saya pun bagi guna sebelum mandi. Gosok beberapa minit sebelum siram dengan air.  Alhamdulillah, dah makin berkurangan.

Sabun warna merah ini juga sesuai untuk kegunaan kaum wanita, sebagai pencuci alat sulit wanita. Alhamdulillah, memang bagus sangat kesannya. Sangat berpuas hati. Nak tau macam mana, kena la cuba ye. :)

Manakala yang warna hijau pula, saya gunakan untuk mencuci muka, dan juga untuk sabun keseluruhan badan supaya kulit lebih lembab dan lembut.

Ok yang ini fungsi lanjut sabun-sabun tersebut ya


sabun warna merah
**mengecutkan jerawat
**mengurangkan kulit berminyak
**mengurangkan jeragat
**merawat masalah dalaman wanita
**menghilangkan bau badan
**mencerahkan kulit
**mengecilkan liang roma

** untuk merawat masalah kulit seperti enzema, kurap, jerawat menanah, parut
 

sabun warna biru 
** berfungsi khas untuk rambut
** kulit kepala sering gatal
** jerawat
** rambut gugur
** melebatkan rambut  

sabun warna hijau 
** berfungsi untuk memulih
** melembutkan struktur kulit 
** mencerahkan kulit
** sesuai untuk seluruh badan termasuk kulit kepala 

 Ini baki sabun yang masih ada. Saya bahagikan kecil-kecil untuk kami gunakan. wah jimat gitu kan.

ok yang ini pula yang sedang saya gunakan.  Tengok baru lebih kurang 2 minggu guna, sabunnya masih bersaiz besar lagi. Mahu tahan juga beberapa minggu lagi ni. 


Bagi yang mahu mencuba, boleh hubungi Nor Atika Sobri. Memang kena cuba sangat, berbaloi-baloi dan kesan juga sangat bagus.

Sabun ini beratnya 85g (RM35) seketul termasuk pos.  Kalau beli 1 set (hijau, biru, merah) lagi jimat hanya RM95 sahaja.  

Kalau ada yang nak cuba, boleh la hubungi Nor Atika. Saya tukang guna sahaja. ;)


psst.. Kalau ada yang nak saya review produk boleh hubungi saya ya (017-7912993) 


Comments

  1. ALHAMDULILLAH... terima kasih sis... hehhe..nnt follow saya semula yer

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts