Kelas Blog Di Johor Bahru

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Koleksi Peribadi


Alhamdulillah, selamat datang November yang cemerlang gemilang. Teruskan lagi misi dan matlamat 2 bulan terakhir 2014.

Kepakaran saya membantu lebih ramai suri bekerjaya dan suri rumah yang mahu memulakan bisnes secara online melalui penulisan di blog, dan produk dropship ABDR. Masih lagi misi melengkapkan 100 protege untuk dibantu sehingga akhir tahun ini. 

Petang semalam, telah berlangsung satu kelas offline blog, di kawasan berdekatan Bandar Johor Bahru. 2 rakan pelajar mendaftar ke kelas blog ABDR, dan mereka mahu saya coaching secara "one to one". Alhamdulillah, kelas berlangsung selama 3 jam berjaya dijalankan. Dalam tempoh tersebut mereka berjaya siapkan kedai online blog dan pages untuk produk. Cuma perlu konsisten menulis sahaja di blog. 

 
 Mereka yang belajar secara offline ini, masih berpeluang untuk masuk ke group kelas di fb. Toturial coaching berterusan akan diberikan kepada mereka.

Untuk yang berminat mahu belajar hasilkan blog kedai online secara offline (one to one) pendaftaran seterusnya saya buka pada 22 November dan 29 November (Hari Sabtu, 3jam, pagi /petang).Hanya 2 atau 3 orang sahaja untuk satu sesi.

Bagi yang berminat boleh hubungi saya untuk pendaftaran



Comments

Popular Posts