Monday, 20 October 2014

Panduan Untuk Usahawan Online - Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan

Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Arkib ABDR

 Alhamdulillah, 
Tahniah dan setinggi-tinggi penghargaan buat Puan Masayu Ahmad selaku pengasas Akademi Bekerja Di Rumah atas kelahiran e-book Rahsia Khidmat Pelanggan Online. Bertuah rasanya dapat memiliki dan membaca naskhah e-book ini dan saya anggap tepat pada masanya. 
 
Sejak kebelakangan ini saya banyak mendapatkan barang melalui pembelian online. Bukan sahaja mudah dan santai, malah menjimatkan. Saya juga akan mengulangi pembelian jika kualiti produk pada tahap yang bagus dan khidmat yang diberi sangat memuaskan. Kini saya turut berniaga secara online, saya juga mahu pelanggan berpuashati dengan khidmat dan jualan saya.
 
Satu persatu topik penting dikupas oleh penulis dalam e-book ini. Terkandung panduan yang bermanfaat bagi usahawan online yang baru bermula malah sesuai bagi usahawan tegar untuk menambah baik khidmat pelanggan. Rahsia-rahsia yang terkandung dalam e-book ini membantu kelangsungan bisnes online yang baik dan memberi kebaikan kepada dua pihak iaitu usahawan dan pelanggan dalam mewujudkan sistem perniagaan online yang sihat. Bagi yang belum memilikinya, saya sarankan untuk dapatkan sekarang juga. Satu pelaburan yang sangat berbaloi.
 
 
 

MIliki Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan Online

Siri 1 (terbit 25.9.2014)

RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)

Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lain
Harga selepas ini RM50


anysidayuzakaria@gmail.com



Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online

Bab 1: Urusniaga Online

Bab 2: Mengembirakan Pelanggan

Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan

Bab 4: Menawan Hati Pelanggan

Bab 5: Menghargai Pelanggan

Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan

Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional

Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati

Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia 

Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan Gembira