Panduan Untuk Usahawan Online - Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan
Teks : Norhafizah Abd Hadi
Gambar : Arkib ABDR
Alhamdulillah,
Tahniah dan setinggi-tinggi penghargaan buat Puan Masayu Ahmad selaku
pengasas Akademi Bekerja Di Rumah atas kelahiran e-book Rahsia Khidmat
Pelanggan Online. Bertuah rasanya dapat memiliki dan membaca naskhah
e-book ini dan saya anggap tepat pada masanya.
Sejak kebelakangan ini saya banyak mendapatkan barang melalui pembelian
online. Bukan sahaja mudah dan santai, malah menjimatkan. Saya juga akan
mengulangi pembelian jika kualiti produk pada tahap yang bagus dan
khidmat yang diberi sangat memuaskan. Kini saya turut berniaga secara
online, saya juga mahu pelanggan berpuashati dengan khidmat dan jualan
saya.
Satu persatu topik penting dikupas oleh penulis dalam e-book ini.
Terkandung panduan yang bermanfaat bagi usahawan online yang baru
bermula malah sesuai bagi usahawan tegar untuk menambah baik khidmat
pelanggan. Rahsia-rahsia yang terkandung dalam e-book ini membantu
kelangsungan bisnes online yang baik dan memberi kebaikan kepada dua
pihak iaitu usahawan dan pelanggan dalam mewujudkan sistem perniagaan
online yang sihat. Bagi yang belum memilikinya, saya sarankan untuk
dapatkan sekarang juga. Satu pelaburan yang sangat berbaloi.
MIliki Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan Online
Siri 1 (terbit 25.9.2014)
RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lain
Harga selepas ini RM50
anysidayuzakaria@gmail.com
Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelanggan
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati
Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan
Setia
Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan
Gembira
Comments
Post a Comment