Menambah Baik Khidmat Pelanggan
Menambah baik khidmat pelanggan
Walau pun cik azue ni bolehlah dikatakan dah berkecimpung dengan urus
niaga online secara serius hampir 4 atau 5 tahun juga, tetapi cik azue
suka juga membaca garapan yang ditulis oleh puan penulis. Bagi anda
rakan-rakan yang baru hendak berjinak-jinak dengan urus niaga online
ini, terutama kepada bakal para usahawan online, e-book ini boleh kalian dijadikan sebagai buku panduan permulaan.
Bercakap tentang E-book ini, secara amnya, mempunyai 8 bab dengan satu bab Bonus:Perkongsian Pengalaman untuk dijadikan panduan.
Bercakap tentang E-book ini, secara amnya, mempunyai 8 bab dengan satu bab Bonus:Perkongsian Pengalaman untuk dijadikan panduan.
Disenaraikan bab-bab yang terkandung di dalam e-book ini beserta serba sedikit ulasan berkaitan.
Bab 1 - Urusniaga Online
Menerangkan apa itu urusniaga online dan perbezaannya dengan urusniaga offline, siapa pelanggan online serta juga terdapat istilah-istilah yang sering digunapakai ketika urusniaga online.
Menerangkan apa itu urusniaga online dan perbezaannya dengan urusniaga offline, siapa pelanggan online serta juga terdapat istilah-istilah yang sering digunapakai ketika urusniaga online.
Bab 2 - Menggembirakan Pelanggan
Diterangkan bagaimana cara bagi menggembirakan pelanggan yang membuat urusniaga online dengan kita serta bagaimana juga harus kita mengawal emosi yang menguasai seseorang usahawan online terbabit.
Diterangkan bagaimana cara bagi menggembirakan pelanggan yang membuat urusniaga online dengan kita serta bagaimana juga harus kita mengawal emosi yang menguasai seseorang usahawan online terbabit.
Bab 3 - Membina Keyakinan Pelanggan
Ebook ini menceritakan beberapa perkara perlu dan sampingan yang boleh dilakukan bagi menambah keyakinan pelanggan terhadap seseorang usahawan online itu. (oh, ho! ada beberapa perkara yang perlu cik azue perhalusi disini bagi memantapkan perusahaan online cik azue - sebab itu cik azue suka membaca banyak-banyak, lagi banyak dibaca, lagi baca yang perlu dibaca untuk lebih banyak ambil tahu)
Ebook ini menceritakan beberapa perkara perlu dan sampingan yang boleh dilakukan bagi menambah keyakinan pelanggan terhadap seseorang usahawan online itu. (oh, ho! ada beberapa perkara yang perlu cik azue perhalusi disini bagi memantapkan perusahaan online cik azue - sebab itu cik azue suka membaca banyak-banyak, lagi banyak dibaca, lagi baca yang perlu dibaca untuk lebih banyak ambil tahu)
Bab 4 - Menawan Hati Pelanggan
Disenaraikan 11 perkara yang boleh dilakukan bagi memastikan kita (pengusaha online) dapat menawan hati para pelanggan - ya, beberapa perkara sudah cik azue buat, dan ada beberapa perkara yang perlu cik azue perbaiki lagi selepas ini.
Disenaraikan 11 perkara yang boleh dilakukan bagi memastikan kita (pengusaha online) dapat menawan hati para pelanggan - ya, beberapa perkara sudah cik azue buat, dan ada beberapa perkara yang perlu cik azue perbaiki lagi selepas ini.
Bab 5 - Menghargai Pelanggan
Ada 10 panduan yang berguna yang boleh diguna pakai bagi memperbaiki mutu khidmat pelanggan yang dipraktis selama hari ini. Selalunya cik azue lakukan apa yang difikir akan menggembirakan hati sendiri, jika berada di pihak pembeli.
Ada 10 panduan yang berguna yang boleh diguna pakai bagi memperbaiki mutu khidmat pelanggan yang dipraktis selama hari ini. Selalunya cik azue lakukan apa yang difikir akan menggembirakan hati sendiri, jika berada di pihak pembeli.
Bab 6 - Kuasa Khidmat Pelanggan
Percaya atau tidak, khidmat pelanggan yang baik menjaminkan pulangan kesetiaan pelanggan. Ini juga ditonjolkan dalam ebook ini seperti mana yang cik azue pernah rasai sebelum ini.
Percaya atau tidak, khidmat pelanggan yang baik menjaminkan pulangan kesetiaan pelanggan. Ini juga ditonjolkan dalam ebook ini seperti mana yang cik azue pernah rasai sebelum ini.
Bab 7 - Khidmat Pelanggan Profesional
Melalui bab ini, kita dapat mempertingkatkan skil khidmat pelanggan sedia ada.
Melalui bab ini, kita dapat mempertingkatkan skil khidmat pelanggan sedia ada.
Bab 8 - Tingkatkan bilangan Pelanggan Setia
Terdapat juga saranan yang boleh dilakukan bagi menambah bilangan pelanggan setia sedia ada melalui beberapa panduan.
Terdapat juga saranan yang boleh dilakukan bagi menambah bilangan pelanggan setia sedia ada melalui beberapa panduan.
Tepuk dada tanya Nawaitu. Apa mahu kita menjadi salah seorang usahawan online.
Ebook ini, sejujurnya, adalah garapan beberapa buah buku motivasi perniagaan yang telah cik azue baca (baca tanpa buat ulasan di blog- penyakit 'M' telah melanda).
Ebook ini, sejujurnya, adalah garapan beberapa buah buku motivasi perniagaan yang telah cik azue baca (baca tanpa buat ulasan di blog- penyakit 'M' telah melanda).
Menariknya, dengan hanya membaca satu ebook yang dikira agak lengkap
ini, sudah memadai sebenarnya untuk anda jadikan panduan, jika
benar-benar mahu terjebak dalam perusahaan online ini.
Melalui beberapa perkongsian yang dimuat di dalam ebook ini juga dapat memberi tunjuk ajar pada anda yang buka mata hati untuk belajar.
Pendek kata, sebab entri hari ini pun sudah panjang, maka, sebagai
kesimpulannya, bagi cik azue, ebook ini dapat membantu menambah baik
mutu khidmat pelanggan yang sedang cik azue lakukan sekarang ini.
Anda, usahawan online, khususnya, macam mana? Bagaimanakah mutu khidmat pelanggan yang ditawarkan? Jika ingin menerokai ebook ini, anda boleh hubungi cik azue bagi mendapatkan naskah berharga ini untuk dijadikan panduan.
Anda, usahawan online, khususnya, macam mana? Bagaimanakah mutu khidmat pelanggan yang ditawarkan? Jika ingin menerokai ebook ini, anda boleh hubungi cik azue bagi mendapatkan naskah berharga ini untuk dijadikan panduan.
Akhir kalam, benarlah kata orang bijak pandai, semakin banyak yang kita
tahu, maka akan semakin banyak lah yang akan kita tidak tahu. Solusinya
adalah dengan belajar tanpa henti, dari buaian, sehinggalah ke liang
lahad.
Macam biasa, nak hubungi cik azue:
email: kuazue@gmail.com
fb: Kuazue Mohamad Azuriyah Mohamad
Page: Kuazue Mohamad
http://kuazue.blogspot.com/2014/10/entri-87-rahsia-khidmat-pelanggan.html
email: kuazue@gmail.com
fb: Kuazue Mohamad Azuriyah Mohamad
Page: Kuazue Mohamad
http://kuazue.blogspot.com/2014/10/entri-87-rahsia-khidmat-pelanggan.html
___________________________________________________________________________
Siri 1 (terbit 25.9.2014)
RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lain
Harga selepas ini RM50
anysidayuzakaria@gmail.com
Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online
Bab 1: Urusniaga Online
Bab 2: Mengembirakan Pelanggan
Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan
Bab 4: Menawan Hati Pelanggan
Bab 5: Menghargai Pelanggan
Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan
Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional
Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati
Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan
Setia
Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan
Gembira
Siri 1 (terbit 25.9.2014)
RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lain
Harga selepas ini RM50
anysidayuzakaria@gmail.com
Comments
Post a Comment