Usahawan Online Perlu Upgrade Khidmat Pelanggan

Ulasan E-Book Rahsia Khidmat Pelanggan Online

Teks : Noor Azzah Mohd Yusof

Gambar : Ebook ABDR 
   
Syukur Alhamdulillah. Segala puji bagi Allah.

Ruang dan peluang yang ada sebaiknya digunakan bagi mendalami ilmu, kemahiran dan pengalaman yang bermanfaat. Moga kehidupan seterusnya dilalui dengan penuh bermakna.
E-book Rahsia Khidmat Pelanggan Online merupakan buah tangan dari penulis Pn. Masayu Ahmad selaku pengasas Akademi Bekerja di Rumah (ABDR). Saya sangat bersetuju dengan idea penulis betapa pentingnya khidmat pelanggan dalam memasarkan sesuatu produk. Bagi usahawan terutamanya online perlu bijak menawan hati pelanggan bukan disebabkan tipu helah untuk mengaut keuntungan. Akan tetapi etika yang perlu ada sebagai seorang usahawan online. Tanpa adanya pelanggan, bisnes yang dijalankan tidak mungkin berhasil.

Saya sendiri adalah pelanggan tegar online. Kebanyakan barangan saya perolehi melalui belian secara online. Walaupun melibatkan kos penghantaran, ianya tetap berbaloi. Saya boleh memilih barangan yang diperlukan secara mudah, menjimatkan masa dan tenaga serta dilakukan dalam waktu yang santai. Faktor utama saya membuat ulangan pembelian online disebabkan perkhidmatan pelanggan yang baik dan juga barang yang dipesan tiba seperti yang dimaklumkan dan berkeadaan baik. Walaubagaimana pun ada juga usahawan online yang tidak prihatin dengan khidmat pelanggan, mengambil sikap sambil lewa atas pesanan pelanggan.



Terbitnya naskah e-book ini diharap dapat membantu para usahawan online yang baru dalam bidang ini. Seterusnya memberi input kepada usahawan sedia ada untuk ‘upgrade’ khidmat pelanggan bagi memastikan bisnes mendapat tempat di hati pelanggan. Promosi gila-gila pun tiada maknanya jika khidmat pelanggan hancur. Pelanggan akan mudah membeli sekiranya mereka berpuashati, secara tidak langsung membuka ruang dan peluang kepada pasaran yang lebih luas juga pulangan yang berganda.

Secara keseluruhannya, ia adalah sebuah perkongsian yang menarik. Ebook ini harus dimiliki oleh mereka yang ingin terus maju dalam bisnes yang dijalankan.    

sumber : http://noorazzahyusof.blogspot.com/2014/09/ulasan-e-book-rahsia-khidmat-pelanggan.html


MIliki Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan Online

Siri 1 (terbit 25.9.2014)

RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lagi

Harga selepas ini RM50


anysidayuzakaria@gmail.com



Rahsia Khidmat Pelanggan, Usahawan Online

Bab 1: Urusniaga Online

Bab 2: Mengembirakan Pelanggan

Bab 3: Membina Keyakinan pelanggan

Bab 4: Menawan Hati Pelanggan

Bab 5: Menghargai Pelanggan

Bab 6: Kuasa Khidmat Pelanggan

Bab 7: Khidmat Pelanggan Profesional

Bab 8: Kuasa Suara Dan Gerak Hati

Bab 9: Tingatkan Bilangan Pelanggan Setia 

Bab 10: Tingkatkan Keuntungan Dengan Kuasa Pelanggan Gembira


Berterus terang

Khidmat pelanggan online
Pelanggan: Saya mahu barang sampai esok boleh tak?
Usahawan online: Tidak berani jamin, kadangkala boleh sampai esok, lusa, tiga hari atau seminggu. Ia bergantung kepada perkhimatan syarikat penghantaran. Juga lokasi. Tetapi harapnya sampai seperti puan mahukan.

Berterus terang sahaja, berikan kefahaman dan kejelasan.
Sumber: Ebook Rahsia Khidmat Pelanggan, usahawan online

Siri 1 (terbit 25.9.2014)
RM30 (untuk pembeli 50 terawal sahaja)
 Pembelian dengan harga RM30 akan menerima bonus 1 ebook lagi
Harga selepas ini RM50
anysidayuzakaria@gmail.com

Comments

Popular Posts