Sertai Akademi Bekerja Di Rumah Untuk Mula Bisnes Hanya Dari Rumah

Ulasan Kelas Blogging ABDR 
Sumber :  http://shuhadabadya.blogspot.com/2014/06/ulasan-kelas-blogging-abdr.html
 
Assalamualaikum...

Syukur ke hadrat allah swt atas kurniaan tunasan idea menyiapkan blog yang baru yang lebih kemas dan tersusun ini. mood perasan sikit hehehehe  Alhamdulillah berjaya menyiapkan branding semula dari blog lama RAHSIA IBU SIHAT ke blog baru ARDA eSHOP =) Yess blog telah lengkap review !!

Saya masih baru, mula sertai Akademi Bekerja Dari Rumah (ABDR) pada 19 April 2014, masih baru masih bertatih hehehe namun di luar jangkaan saya, trafik sehingga hari ini telah melebihi 3K !! ALHAMDULILLAH

Baru 2 bulan lebih menyertai keluarga ABDR di bawah seliaan Pn. Anys Idayu Zakaria. Terima kasih cikgu atas ilmu yang diperturunkan semoga mendapat ganjaran pahala yang berlipat-kaliganda dari Allah swt, InsyaAllah. Keperihatinan cikgu dalam segala tunjuk ajar cikgu sangat-sangat membantu !! Pengalaman yang sangat berbeza caranya dari dulu ketika saya terkial-kial belajar sendiri membuat blog dan belajar membuat blog dengan berguru =)

Bagusnya ABDR, saya juga boleh berkenalan dengan kawan-kawan online yang baru, bertukar-tukar ilmu dan pandangan tentang dunia online, blog dan bisnes, suatu pengalaman yang amat membuatkan saya teruja ! serta membina rangkaian blog tersendiri yang mana setiap ahli keluarga ABDR saling bantu- membantu dengan cara berkongsi link blog rakan yang lain di blog masing-masing =)

Manfaat utamanya setiap hari saya akan terima tips-tips yang baru yang sangat berguna untuk rujukan untuk menjadikan blog atau kedai online lebih interaktif supaya sentiasa dikunjungi =)

Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah  syukur yang tidak terkata, rezeki dah mula masuk, sale juga semakin rancak, semuanya Anugerah Rezeki Dari Allah swt =)

Bagi mereka yang mahu memulakan bisnes hanya dari rumah sahaja, tanpa perlu keluar, uolss boleh sertai keluarga kami di Akademi Bekerja Dari Rumah =) InsyaAllah setiap usaha pasti ada hasilnya =)

http://shuhadabadya.blogspot.com/
__________________________________________________________________

Bagi yang sudah ada produk, belum mahir untuk mula membina blog dan masih tidak tahu bagaimana cara untuk menggunakan blog sebagai sumber pendapatan, boleh sertai kelas online blog mula bisnes atau kelas online blog penulisan

1. Kelas asas blog dan penulisan
Apa yang kita belajar dalam kelas asas blog dan penulisan.
a. Menulis cara santai, tetapi masih lagi mengekalkan Bahasa Melayu formal. Ini salah satu cara menarik minat pembaca suka dan datang lagi ke blog.
b. Bina tapak awal memperkenalkan diri kepada pembaca/bakal pelanggan.
c. Belajar menulis dan latihan menulis untuk dapatkan momentum.
d. Teknik tulisan yang mempengaruhi pembaca datang dan datang lagi.
e. Bergabung dengan lebih rami blogger-lebih 750 blog dalam akademi, untuk membantu aliran trafik ke blog.
f.Ramai yang mahu bermula tetapi tidak tahu cara, menulis boleh dilatih jika tahu teknik yang betul.
g. Mengetahui teknik yang betul, apa yang kita suka tulis dan cara konsisten untuk terus aktif menulis di blog.
h. Sudah ada blog, tetapi sudah tidak ada idea untuk meneruskan usaha berblog.
Jika kalian berada dalam salah satu kategori di atas, boleh sertai kami dalam kelas asas blog dan penulisan. Analisa dahulu sebelum masuk kelas. Boleh pm atau mesej inbox apabila sudah bersedia.

 
2. Kelas asas blog dan fan page
Apa yang kita belajar dalam kelas asas blog dan fan page (mula bisnes)
a. Kelas ini khusus bagi suri rumah yang benar-benar zero tentang urus niaga secara online.
b. Mahu mula tetapi tidak tahu cara.
c. Mahu mula tetapi tidak ada produk. Kami menyediakan beberapa produk pilihan, produk sunnah, buku, pakej ebook, ruang periklanan. Juga peluang sebagai pembantu kelas di akademi bekerja di rumah.
d. Kelas ini sesuai untuk belajar menjana pendapatan awal RMRM50, RM100 begitulah seterusnya (ini adalah tertakluk kepada usaha yang konsisten daripada peserta.)
e. Kelas ini juga sesuai untuk suri yang sibuk, surirumah sepenuh masa, suri bekerjayaa yang mahu buat secara sambilan. Ini adalah langkah awal, kami sediakan berdasarkan permintaan demi permintaan.
f. Apabaila sudah pandai, boleh belajar lagi dengan otai-otai pemasaran yang lain. juga bina jaringan bisnes secara online.
g. Apa yang kita belajar di dalam kelas ini. Analisa dahulu untuk kenalpasti apa produk yang sesuai/minat/pengalaman. Belajar buat blog kedai online, belajar menulis konsisten, belajar buat borang tempahan, jenis-jenis entri, belajar buat pan page, belajar buat pautan, belajar buat pautan antara blog untuk aliran trafik.
h. Untuk mula, kita analisa dahulu, pm saya sekarang atau mesej di inbox. Pendaftaran adalah setiap hari.

Boleh hubungi saya untuk pendaftaran kedua-dua kelas ini 
Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms /wtsapp : 017-7912993

Comments

Popular Posts