Segmen Tajaan : Floral Mask

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria

Bismillah.

Hari ini saya nak berkongsi segmen tajaan dengan pembaca. Segmen tajaan ini sebenarnya saya sudah lama merancang nak buat di blog, tapi belum berkesempatan. Alhamdulillah, kali ini sudah boleh mula. Ok hari ni saya nak berkongsi tentang Floral Mask yang saya sudah gunakan.  Memang sangat senang dan murah. Kalau ada yang nak cantik, dengan produk murah, berkualiti dan berkesan boleh sangat gunakan floral mask ni. 


apa bahan utama floral mask
Belian terus di sini
 Fara Riza 0111 0758491 
facebook : Fara Riza
Blog : http://farariza.blogspot.com/
bahan utama floral mask adalah arang .
terdapat 7 bahan aktif yang berfungsi untuk membersihkan serta mencantikkan kulit anda
* Mempunyai MOISTURE COMPLEX untuk kulit kering dan kusam
* Vitamin A, B3, C, E untuk merawat kulit jerawat dan jeragat
* Q10 berfungsi menegangkan kulit dan mengurangkan kedutan
* HYALURONIC ACID melindungi kulit dari pencemaran dan radiasi uv

FUNGSI FLORAL MASK :
- melindungi kulit dari pencemaran, dengan tindakan yang lembut tanpa menipiskan kulit.
- sangat efektif untuk menanggalkan sel2 kulit mati, kotoran degil, bintik2 hitam dan putih dari liang pori kulit.
- membantu mengawal masalah kulit berminyak
- detoksifikasi kan kulit wajah, hapuskan toksin punca jerawat serta bertindak meransang penghasilan tisu-tisu baru yang lebih sihat
- disarankan untuk kulit sensitif dan berjerawat.


Keistimewaan Floral Mask :
  • Produk HALAL, keluaran bumiputera Muslim - Satu2 nya serta yang pertama di Malaysia, masker (peel off) yang berwarna ungu dengan haruman lavender yang menyegar dan menenangkan. 
  • Kesan yang pantas, dalam hanya 30 minit kulit muka anda bebas bintik2 hitam/putih degil, selain merawat dan menyegarkan kulit. 
  • Boleh digunakan lelaki dan wanita, sewal usia 12 tahun
  • 98% customer mengaku kehebatannya 
  • Mendapat lebih 200 testimoni pengguna 
  • FREE dari bahan kimia PARABEN
  • Dibuat dengan bahan semulajadi

    


Hasil Penggunaan saya :

  • Mudah sangat digunakan, hanya picit sedikit floral mask, letak di hujung jari dan sapu di bahagian muka. Kalau leceh-leceh biasanya saya jarang sekali nak guna. Heheh. Tapi dengan floral mask memang mudah.
  • Bau yang wangi dan menyenangkan
  • Saya biarkan seketika lebih kurang 15-20 minit, sehingga kulit muka betul-betul terasa tegang. Memang sedap rasa.Nak bukak mulut pun payah rasa.
  • Saya gunakan pada waktu malam, selepas anak-anak sudah tidur,  nanti mereka lihat terperanjat pulak. hihi.
  • Mudah untuk dibersihkan. Bila sudah kering, hanya tarik sahaja mask tersebut. Mask ini peel off jadi memang sangat mudah. 
  • Bila mask semua sudah tanggal, saya memang dapat lihat kesan. Ada kotoran yang melekat pada mask tersebut. Dan lebih menarik saya dapat lihat muka saya lebih cerah sedikit. 
  • Kalau amalkan selalu confirm akan lebih tegang, cerah dan awet muda
Floral mask ini bukan hanya untuk perempuan sahaja. Lelaki pun boleh guna. En Suami pun ada guna juga. Katanya memang sedap. Lepas dah tanggal semua, kulit rasa lebih licin dan segar.







Harus yang lain-lain nak cantik dengan cara mudah, mudah dan berkesan cuba gunakan floral mask ini. Tengok ini, ada promosi lagi.

PROMO BERMULA 21HB MEI 
SEHINGGA 04 JUNE 2014
1 TUBE 50ML
BOLEH GUNA SELAMA 2 BULAN
HARGA ASAL: RM45.90
HARGA JIMAT: RM39.90 SAHAJA
JIMAT SEBANYAK RM6.00
AMBIL 2 TUBE
HARGA ASAL: RM85.80
HARGA KASIH SAYANG: RM76.00
JIMAT SEBANYAK RM9.80
KALAU 3 TUBE
HARGA NORMAL: RM125.70
HARGA SUKA SUKI: RM110.00
JIMAT RM15.70
 
Kalau ada yang berminat, silalah hubungi :
 
Fara Riza 0111 0758491 
facebook :  https://www.facebook.com/farariza.abdrahman?fref=ts
Blog : http://farariza.blogspot.com/

Untuk pertanyaaan lanjut boleh hubungi contact yang saya dah letak tu yerk. Saya tak jual, saya hanya pengguna, ;)
_________________________________________________________________________


Jom beriklan di sini Soho Directory. Baca terma iklan di Ruangan Iklan Online 

Beli buku agama, buku motivasi & ebook di sini Aizmall Gedung Buku Online

Beli produk sunnah dan kelengkapan solat di sini Aizmall Sunnah Online

Beli pelbagai jenis produk kesihatan, makanan dan produk borong bisnes di sini Aizmall Gedung Online

Terkini, projek duit raya, pencarian agen. Boleh terus di sini Projek Duit Raya 

Sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah. Untuk yang berminat mendaftar kelas online asas membina blog 
fanpage bisnes atau penulisan, 


hubungi saya :

Sms/ Whatsapp : 017-7912993
Add saya di facebook https://www.facebook.com/anies.ai



Comments

  1. boleh juga lawat ke blog saya.sesuai untuk wanita yg mahu bekerja di rumah. http://beautifulazra.blogspot.com/2014/05/projek-duit-raya-2014.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts