Header Blog

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria
Photo : Peribadi

ohsem!! sangat berpuashati
 
Alhamdulillah, hari ini saya sudah selesai menempah header blog daripada seorang kenalan di fb, jenuh juga beliau melayan saya yang asyik memilih tone color. Terima kasih Sue, sangat ohsem dan berpuas hati. Rakan-rakan yang nak menempah header blog, boleh terus hubungi beliau di sini ya https://www.facebook.com/SueHaida1986

Menempah header untuk blog, antara salah satu wishlist 2014 saya. Alhamdulillah, satu sudah berjaya dilaksanakan. Yang lain-lain masih dalam peringkat pelaksanaan lagi. Insya Allah nanti saya akan kongsi wishlist di sini ya.

Owh ya, bagi mereka yang selalu berkunjung ke blog saya, pasti dapat melihat sedikit perbezaan, saya sudah tukar tajuk utama blog. Saya akan mula fokus menulis dan mengumpul bahan untuk ''PANDUAN MULA BISNES DROPSHIP''. Sebenarnya ada sesuatu juga yang sedang dan bakal dilaksanakan. Nanti bila sudah selesai saya akan cerita lagi di sini ya.

________________________________________________________________________

Bagi yang usahawan online yang belum memiliki blog, jom kita mula belajar membina blog kedai online. Tak susah mana pun, hanya belajar atas talian sahaja. Belajar dalam group kelas di facebook. Saya akan ajar cara untuk mula membina blog dan penulisan di blog. Masa belajar pula sangat-sangat fleksibel untuk mereka yang super duper sibuk. Boleh belajar bila-bila masa kelapangan.

Pilihan kelas yang dianjurkan oleh AKADEMI BEKERJA DI RUMAH :
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas beriklan mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif
5. Pendaftaran pengurus online
6. Pendaftaran kelas urus akaun wahm soho
7. Tempahan blog bisnes/blog penulisan-siap 3 hari
8. Beriklan bersama kami di http://sohodirectory.blogspot.com/
9. kelas blog borong telekung solat
10. kelas penulisan ebook premium

Pendaftaran Kelas Online/Offline Blog dibuka setiap hari. Hubungi saya Anys Idayu Zakaria untuk pendaftaran.

Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms/ wtsapp : 017-7912993
 


Comments

Popular Posts