Belajar Menulis Blog Dengan Betul

APA KATA PROTEGE KELAS ONLINE BLOG DI ABDR :

Saya mula berblogging sejak tahun 2009.
Saya masuk kelas blog Encik Google.
PERCUMA je.

Tapi...
Dah ada 10 blog kot yang saya bina.
Lepas tulis entri 4-5 kerat saya delete blog.
Tulis lagi, delete lagi.

Geram.
Tulis penat-penat.
Siapa pun tak nak singgah.

Tulis pun merepek je.
Pasal marah bos.
Marah kawan.
Marah pakwe-pakwe.
Eh?
Hehe.

Akhirnya pada tahun 2014.
Saya nekad melabur untuk ilmu.
KELAS ASAS BLOG ONLINE.

Alhamdulillah.
Buat pertama kalinya saya merasa cinta kepada blog saya.
Setiap hari rasa rindu nak mengutuskan kata-kata cinta buatnya.
Rasa cinta semakin kuat bila ramai sahabat menghantar mesej di FB, Whatsapp, Wechat bahawa mereka mengikuti blog saya dan mereka sukakan pengisiannya.

Alhamdulillah.
Terima kasih ALLAH.
Tanpa izin-Nya diri saya, blog Aspirasi Suri dan pengisiannya tak mungkin wujud.

Terima kasih suami dan keluarga.
Tulang belakang yang paling kuat membantu saya tetap berdiri teguh walau badai negatif selalu sahaja menghempas di persisir pantai semangat ingin membuatkan saya terduduk.

Terima kasih Akademi Bekerja Di Rumah atas bimbingan dan panduan yang berterusan.

Terima kasih buat sahabat dan pembaca Aspirasi Suri yang setia dan selalu menyokong dan memberi teguran membina untuk diri ini perbaiki hasil kerja.

Tanpa semua siapalah diri ini.

Nurhidayah Bahari akan tetap terus melangkah.
InsyaAllah.

www.nurhidayahbintibahari.blogspot.com
 ________________________________________________________________

Belajar menulis blog dengan konsisten, bina penjenamaan diri sendiri melalui blog sahaja, hubungi saya untuk pendaftaran kelas online blog

Pilihan kelas yang dianjurkan oleh AKADEMI BEKERJA DI RUMAH :
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
3. Kelas beriklan mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif
5. Pendaftaran pengurus online
6. Pendaftaran kelas urus akaun wahm soho
7. Tempahan blog bisnes/blog penulisan-siap 3 hari
8. Beriklan bersama kami di http://sohodirectory.blogspot.com/
10. Sertai seminar terkini anjuran kami http://bengkelbranding.blogspot.com/

Kenapa kelas ini diadakan? Inilah sumbangan kami terhadap wanita dan suri rumah baik yang bekerja di luar mahupun di rumah saja. Kami sedia membantu anda untuk menyampaikan ilmu di blog atau berniaga online melalui blog dengan teknik yang betul. Blog adalah medium percuma dan akan menjadi luar biasa hebat apabila bergabung dengan teknik content writing yang tepat.

Boleh terus mendaftar mana-mana kelas pillihan melalui saya, salah seorang guru online ABDR.

Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms/ wtsapp : 017-7912993
Anys Idayu Zakaria

Comments

Popular Posts