Akademi Bekerja Di Rumah Membantu Suri Menjana Wang Dari Rumah

Rezeki Pertama dari Allah melalui Akademi Bekerja di Rumah 
(sumber :  http://rahayu-abdulrashid.blogspot.com/2014/04/rezeki-pertama-dari-allah-melalui.html)

Teks: Rahayu Abdul Rashid
Assalamualaikum.
Segan sebenarnya nak share kat sini. Tak ada niat nak menunjuk sedikit pun. Cuma saya nak berkongsi kegembiraan pertama kalinya merasa hasil dari menyertai Akademi Bekerja di Rumah.
Alhamdulillah. 
Semalam adalah hari ke-10 saya menyertai Akademi Bekerja di Rumah (ABDR). Semalam juga Allah murahkan rezeki. Mendapat 2 orang pelajar yang mendaftar di ABDR melalui saya. Tapi saya bukanlah 'cikgu online' yang mengajar. Masih belum berkelayakan lagi, dan buat masa ni saya belum bersedia untuk menjadi tenaga pengajar.
Rezeki pertama... RM100.
Hanya mengadap labtop dan handphone sahaja. Itu pun handphone asyik berebut dengan anak. Kegembiraan dikongsikan dengan suami. Terus whatsapp beliau beritahu! Dia macam tak percaya. Sebab tu saya selalu bercerita kat dia, apa yang saya buat dan rancang. Untuk mendapatkan sokongan dan mengelakkan kecurigaan.

Mungkin saya ni orang kampung. Katalah saya kolot. Namun, saya masih mengutamakan restu suami dan ibu saya semestinya. Kerana keberkatan rezeki yang saya cari adalah penting untuk kesejahteraan dunia akhirat. Rezeki walaupun sedikit, asalkan berkat in shaa Allah, kita akan merasa cukup dan gembira. Kerana rezeki tu dalam pelbagai bentuk, bukannya nilai berapa RM yang kita dapat dan ada!
So, kepada yang ingin bekerja dari rumah sepenuhnya. Ayu sudi berkongsi tentang ABDR dan bagaimana ABDR dapat membantu kita menjana wang dari rumah. Oh yer, seorang pelajar tersebut adalah silent reader blog saya, dan lagi sorang kawan yang saya kenal melalui online jugak dalam tahun 2011. Semoga kalian berdua dapat menimba ilmu dari ABDR dan dipermudahkan urusan menambah pendapatan. 
 
**************************************************************************
 Alhamdulillah, tahniah kepada Pengurus Online Akademi, yang sudah berjaya mendapat pendapatan setelah mendaftar sebagai pengurus online. Rezeki di mana sahaja, siapa yang rajin usaha, pasti Allah sudah janjikan rezeki untuk mereka. Yang penting perlu usaha, tanpa putus asa, konsisten dan fokus melakukannya, jangan mudah mengeluh, berserah pada Allah swt setelah kita berusaha sehabis daya.
 
Bagi pembaca blog yang mahu mula secara sambilan, atau sepenuh masa boleh mula mendaftar sebagai Pengurus Online Akademi. Hanya sedikit yuran pendaftran diperlukan, seterusnya sudah boleh melayakkan kalian mula mempromosi produk akademi. Tak perlu risau modal berulang, atau mahu urus produk dan penghantaran kerana semuanya atas talian.
 
 
 
Apa yang menarik tentang Rakan NIaga Akademi :
* belajar gunakan blog untuk jana pendapatan
* dapat free kelas akaun
* bonus 4 ebook
* produk hanya atas talian
* tak perlu simpan stok
* tak perlu urus stok
* tiada modal berkali-kali. Hanya sekali yuran akademi rakan niaga
* produk umum dan permintaan sepanjang tahun
* hanya perlukan kesungguhan, fokus, konsisten.

Bagi yang mahu menjana pendapatan dari rumah boleh serta Akademi Bekerja di Rumah sebagai Rakan Niaga. Inshaallah saya akan bimbing kalian bagi membina platform untuk mula.

Apa yang anda dapat dengan menjadi Rakan Niaga?
Anda akan belajar membina platform, iaitu satu Blog Bisnes yang membolehkan anda menjalankan operasi perniagaan hanya dari rumah sahaja. Kalian juga akan belajar membina satu fanpage.
Anda hanya perlu mempromosikan pakej-pakej jualan dan produk-produk yang ditawarkan oleh Akademi Bekerja Di Rumah. Kami sediakan tapak untuk anda berniaga tanpa perlu keluar dari rumah. Apa yang anda perlukan hanyalah kesungguhan dan talian internet.

Blog Rakan Niaga akan tersedia dengan pautan:
1. Logo Akademi Bekerja Di Rumah
2. Logo rasmi SOHOdirectory
3. Kelas-kelas Online
4. Pakej Ebook
5. Ruang Periklanan
6. Borang Tempahan

Hubungi saya untuk pendaftaran sebagai pengurus online akademi
 
Email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms / wtsapp : 017-7912993
Anys Idayu Zakaria

Comments

Popular Posts