Tempahan blog

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria
Foto : Simpanan peribadi

Alhamdulillah, beberapa minggu lepas sudah selesai menyiapkan 2 buah blog yang ditempah.Terima kasih juga pada pelanggan yang telah berpuas hati dengan kerja yang telah saya lakukan, mengemaskini dan mencantikkan blog bisnes mereka, hehe.




Untuk tempahan blog, saya biasanya akan mengambil masa lebih kurang 3 hari. Biasanya jika keterangan sudah diemail atau nak lebih mudah, whatsapp/pm di facebook sahaja details saya akan siapkan sehari. Sekurang-kurangnya 3 hari masa diberikan untuk dapatkan feedback customer, sama ada mereka mahu edit mana-mana bahagian yang diperlukan.





Ini pula maklum balas daripada customer yang  berpuas hati dengan blog mereka. 
Jemputlah singgah blog mereka.

Tempahan blog yang saya terima bukan sahaja dari awal membina email, blogspot dan lain-lain. Bagi yang sudah mempunyai blog, tapi tidak berapa arif untuk memasukkan gadget-gadget utama seperti label, pages, atau membuat form order saya juga menerima tempahan tersebut.



Bagi yang hendak menghasikan blog, silalah rebut pakej promosi ini, Jangan segan-segan hubungi saya ya. Saya akan bantu hasilkan blog bisnes kalian. Bukan hanya blog bisnes, malah blog penulisan biasa dan blog untuk assignment juga boleh. Sekarang ni saya sedang menyiapkan sebuah blog penulisan seorang customer. Insya Allah selesai tugasan ini saya akan letak di sini ya ;)


sampai sini dulu. Nanti sambung lagi










Comments

Popular Posts