Panduan Untuk Usahawan Butik

ULASAN EBOOK PANDUAN BISNES BUTIK ONLINE / OFFLINE
 
siap juga ulasan untuk Ebook yang ke-2 dari penulis yang sama Puan Masayu Ahmad iaitu EBOOK PANDUAN BISNES BUTIK ONLINE/OFFLINE. Sepertimana yang kita sedia maklum, aktiviti jual beli secara online di Malaysia mencatatkan perkembangan yang memberangsangkan dari semasa ke semasa. Pada hari ini membeli barangan-barangan fizikal melalui internet telah menjadi satu gaya hidup yang biasa oleh pengguna internet di Malaysia ini. Dengan kemudahan hanya di hujung jari terdapat lambakan produk online boleh kita temui di internet. Pada tahun 2012 sahaja dianggar kan 50% rakyat Malaysia membeli belah secara online. Hanya melihat di skrin computer sahaja mereka dapat membuat perbandingan produk dari segi harga dan kualiti material tanpa perlu bersesak-sesak dengan jem dan berebut-rebut parking kereta di samping dapat menjimatkan masa.
 
Oleh itu, sebelum memulakan apa-apa bisnes pun ilmu itu amat penting. Tanpa ilmu perniagaan seperti berlayar tanpa arah tuju. Justeru itu, Ebook ini diterbitkan untuk membantu mereka di luar sana yang bercita-cita untuk memulakan bisnes butik secara online mahupun offline. Ebook ini boleh memberi gambaran dan tunjuk ajar kepada bakal usahawan butik agar dapat melengkapkan diri dengan ilmu terlebih dahulu sebelum melangkah ke dunia perniagaan yang penuh berisiko. Justeru itu,penting untuk menentukan produk mana yang kita paling minat dan mendapat permintaan tertinggi kerana dari situ akan memudahkan kita melakukan perniagaan dengan bersungguh-sungguh dan komited
Memulakan langkah dengan mencari sumber bekalan produk dan pastikan modal yang mencukupi untuk aktiviti perniagaan. Kemahiran asas bisnes juga perlu dimiliki oleh bakal usahawan butik supaya dapat melancarkan urusan bisnes. Langkah demi langkah di huraikan secara mendalam dalam Ebook ini supaya bakal usahawan dapat membuat analisa dan perbandingan sebelum memulakan perniagaan. Tidak kira bidang perniagaan apa pun yang anda ceburi Ebook ini dapat membuka minda anda dalam membina empayar perniagaan.Anda pasti tidak akan merasa rugi memiliki Ebook ini kerana isi kandungan yang padat dan mantap terserlah dalam penulisan Puan Masayu.
 
 
Ebook Panduan Mula bisnes Butik Online / Offline
Hanya RM50
Terus tempah di sini

 
Panduan Bisnes Online Suri Rumah
Ebook belajar asas blog + Ebook Panduan mula bisnes butik
Hanya RM80 Harga prmosi
Terus tempah di sini


 
Pakej Bekerja Di Rumah
3 Ebook Hanya RM150
Terus tempah di sini


 
Pakej Asas WAHM SOHO
Hanya RM 125 Terus tempah di sini
 

Comments

Popular Posts