Bisnes Hujung Jari

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria
 
 
Alhamdulillah, tahniah kepada rakan niaga yang telah mendaftar bersama Akademi Bekerja Di Rumah. Ada antara mereka yang sudah berjaya menjana pendapatan melalui produk akademi.
 
Apa yang menariknya, produk dan bisnes hanya di hujung jari sahaja. Tidak memerlukan modal yang berkali-kali. Tidak perlu menyimpan stok dan menguruskan stok. Apa yang penting hanya fokus kepada jualan dan promosi. Produk dan permintaan sepanjang tahun tiada batas-batas waktu.
 
 
 
Teks: Masayu Ahmad

Alhamdulillah perjalanan dan perdaftaran kelas online masih berjalan seperti biasa, kami menerima pendaftaran baru setiap hari. Boleh daftar terus melalui saya dan juga melalui guru online bertugas. Amanah untuk berkongsi teknik menjana wang melalui blog, penulisan dan facebook nampaknya sudah jelas. Ada yang sudah capai RM1K sebulan, RM3K sebulan. Sekarang fasa seterusnya untuk saya bantu rakan niaga yang sudah mendaftar mendapatkan sekurangnya Rm100 harian, kemudian kekalkan momentum pendapatan RM1k, 3k, dan 5K. Boleh atau tidak? Ya boleh insya-Allah, asalkan kalian betul-betul mahu fokus.

Produk akademi adalah produk informasi, iaitu kelas online, pakej iklan SOHO dan pakej ebook mula bisnes. Untuk 2014 saya akan cuba lengkapkan seberapa banyak pakej mula bisnes. Ia khusus untuk ebook rujukan berdasarkan temuramah saya secara langsung dengan usahawan online dan juga usahwan offline. Ini keterujaan saya sejak dari dahulu dan alhamdulillah latihan penulisan bisnes ini sudah dimulakan sejak 10 tahun dahulu. Tahun ini saya teruja untuk berkongsi judul-judul yang sudah saya senaraikan untuk siapkan satu persatu sejak 4 tahun lalu. Tinggal lagi hanya selesaikan dengan selesaikan cover. Juga untuk fokus tahun ini lebih banyak terbit sebagai versi fizikal kerana itulah matlamat utama saya.

Masa kini lebih seimbang, kerana 13 guru online sudah mula mendapat rentak dan juga mereka semakin memahami SOP akademi. Jadi seterusnya saya mahu bantu kalian, khusus surirumah, tanpa perlu keluar rumah, menjual produk informasi. Untuk keterangan lanjut kalian boleh klik gambar di sebelah ya, logo akademi bekerja di rumah,

Selagi mana kita teruja dengan apa yang dilakukan, ia menjadikan kita terus bergerak dan ia gabungan minat, pengalaman dan keterujaan luar biasa. Itu salah satu faktor utama untuk kita bertahan dalam apa sahaja bidang.
 
 
 



 
 
Bagi yang mahu menjana pendapatan dari rumah boleh serta Akademi Bekerja di Rumah sebagai Rakan Niaga. Inshaallah saya akan bimbing kalian bagi membina platform untuk mula.

Apa yang anda dapat dengan menjadi Rakan Niaga?
Anda akan belajar membina platform, iaitu satu Blog Bisnes yang membolehkan anda menjalankan operasi perniagaan hanya dari rumah sahaja. Kalian juga akan belajar membina satu fanpage.
Anda hanya perlu mempromosikan pakej-pakej jualan dan produk-produk yang ditawarkan oleh Akademi Bekerja Di Rumah. Kami sediakan tapak untuk anda berniaga tanpa perlu keluar dari rumah. Apa yang anda perlukan hanyalah kesungguhan dan talian internet.

Blog Rakan Niaga akan tersedia dengan pautan:
1. Logo Akademi Bekerja Di Rumah
2. Logo rasmi SOHOdirectory
3. Kelas-kelas Online
4. Pakej Ebook
5. Ruang Periklanan
6. Borang Tempahan

Dengan ini anda tidak perlu keluar rumah, hanya bisnes di hujung jari. Samada secara sepenuh masa atau secara sambilan.
 
Hubungi saya :
 
email : anysidayuzakaria@gmail.com
sms / wtsapp : 017-7912993
add saya di facebook : https://www.facebook.com/anies.aiz
 
 
 

Comments

Popular Posts