Monday, 30 December 2013

Jana pendapatan kedua

Teks : Anys Idayu Zakaria


Menjelang 2 hari sahaja lagi sebelum 2014, Hari baru tahun baru pasti kita akan bersemangat dan berkobar-kobar mahu melaksanakan pelbagai perancangan dan azam kan.

Hari demi hari semakin ramai yang terasa dengan kenaikan harga barang-barang, kenaikan bil astro, takrif elektrik, kenaikan minyak, tol. Dan semakin ramai yang sudah terasa perlunya mencari alternatif lain selain daripada bekerja sepenuh masa, mengharapkan gaji setiap hujung bulan.

Masanya sudah tiba untuk kita bertindak, untuk tahun baru ini. Mulakan dengan azam dan semangat baru. Usaha baru dengan bersungguh-sungguh, usaha luar biasa supaya hasil yang kita perolehi juga pasti luar biasa hebat.

Mungkin hari ini giliran kalian pula untuk bergelar protege Akademi Bekerja Di RUmah, dengan hanya menggunakan komputer dan internet dan maksimumkan sepenuhnya penggunaan facebook dan blog sebagai salah satu cara untuk kita mendapat pendapatan kedua.

Semoga apa yang kita lakukan sebagai salah satu usaha untuk menambah pendapatan keluarga, dan berniaga juga merupakan salah satu sunnah. Mari kita bersama pertingkatkan ekonomi umat Islam. Kenapa perlu malu dan ragu kan???
 
 
Saya mencari rakan-rakan yang berminat untuk bisnes secara online, hanya dari rumah sahaja.
 
Membina platform untuk menjual produk digital. Tidak perlu ke pejabat pos untuk buat penghantaran. Tidak perlu bersusah payah mengambil dan menyimpan stok di rumah. Sangat sesuai untuk suri rumah yang duduk di rumah ataupun yang masih bekerja tetapi ingin bisnes secara sambilan.

Hanya perlu ada laptop atau komputer dan talian internet. Yang penting ada minat dan kesungguhan.
 
 

 
 
 
Hubungi saya untuk mendaftar sebagai rakan niaga Akademi Bekerja Di Rumah :
 
sms / wtsapp : 017-7912993
add saya di facebook : https://www.facebook.com/anies.aiz


Pendaftaran untuk kelas online yang lain masih seperti biasa

1. Kelas asas blog penulisan
2. Kelas asas blog fanpage mula bisnes
3. Kelas beriklan di mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif
5. Kelas urus niaga asas akaun bisnes kecil WAHM SOHO