Logo Rasmi Akademi Bekerja Di Rumah

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria






Alhamdulillah. Syukur Ya Allah, dipertemukan dalam satu kumpulan perkongsian yang sangat hebat, Akademi Bekerja Di Rumah. Kami bersama menimba ilmu juga menyebarkan ilmu untuk manfaat bersama. Pelbagai latar belakang profesional berkongsi pandangan dan merapatkan ukhwah. Kami menulis untuk sebaran ilmu agar ia memberi manfaat kepada semua dan memberi sedikit saham kepada kami di sana nanti.
 
Logo rasmi ini telah dihasilkan oleh salah seorang guru online kami, Khairunnisa Hamzahara 
 
 
Teks : Nisa Nua
Hari ini 27 Nov 2013,
Secara rasminya Akademi bekerja di rumah telah mendapat LOGO RASMI yang digunapakai di kesemua blog alumni bermula hari ini. LOGO ini melambangkan ketenangan Bekerja Di Rumah. Walau penat di rumah namun ia berbaloi dan dapat tidur lena biarpun sejam saja tidurnya dalam sehari. Tidak lagi kisah hal perlu keluar rumah, hantar anak, pengangkutan ke pejabat, duit minyak, duit makan ,perlu OT perlu outstation dan sebagainya. Hal yang dianggap penting selama ini rupanya hal yang tidak ada kepentingan yang diperbesarkan. Apabila mula bekerja di rumah, tiada lagi melatah akan hal2 sebegini. Maka ia membuahkan idea2 baru dan segar setiap hari kerana bernafas di suasana ketenangan membuahkan hasil pemikiran yang optima.

Lebih kurang 250 blog, 19 kelas, 12 guru online berdedikasi sedang bertugas. Mari sama sertai kami di #akademibekerjadirumah. Usahawan, arkitek, penulis, jurutera, peguam, doktor, guru dan pelbagai latar belakang profesional. Alhamdulillah, kami merapatkan ukhwah berkongsi pandangan dan menulis untuk sebaran agar ia membawa manfaat. Kelas berikut kami tawarkan
 
1. Kelas online asas bina blog penulisan - untuk membina blog berpengaruh, blog yang disukai pembaca, belajar menulis blog dengan betul yang dapat menarik traffik ke blog.

2. Kelas online asas blog fanpage mula bisnes - bagi yang mahu mulakan bisnes online. Tak tahu cara untuk mula bisnes. Belajar urusniaga mudah dengan mnggunakan medium percuma blog, fnpage, fb. Belajar menjana pendapatan bermula RM5, RM10, dan seterusnya. Bagi yang tidak ada produk kami sediakan produk untuk dropship.

3. Kelas beriklan di mudah.my - mudah.my merupakan medium promosi online secara percuma. Belajar teknik beriklan dengan betul di situ.

4. Kelas penulisan kreatif - bagi yang bercita-cita menulis cerpen. Belajar menulis cerpen dahulu sebelum menulis novel. Apabila sudah pandai tulis cerpen, insya Allah boleh menulis novel.

 Daftar dan mula sekarang, lagi berbaki 34 hari sebelum menjelang tahun baru. Selamat datang juga 26 pelajar baru bulan November 2013. 3 hari lagi promosi November bakal berakhir.
Singgah di sini untuk pelbagai informasi, dari wanita untuk wanita.
https://www.facebook.com/WahmSahmSoho
 
Hubungi saya untuk pendaftaran kelas :
 
sms /wtsapp : 017-7912993
add saya di facebook : https://www.facebook.com/anies.aiz
 
 
 
 
 

Comments

Popular Posts