Upah Buat Blog

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Carian goggle

 
Buat semua yang ingin memulakan perniagaan atau perkhidmatan di internet, saya pasti ada ramai yang punyai kekangan masa untuk membuat blog sendiri. Bagi yang sibuk dan tidak berkesempatan, bolehlah upah sahaja buat blog.
 
Tidak lagi perlu mengikuti Kelas Online atau Offline, namun masih boleh mempunyai BLOG untuk memulakan perniagaan atau perkhidmatan online.

Jika mahu, saya juga ada menyediakan perkhidmatan membuat blog bisnes. Contoh blog yang akan dihasilkan adalah seperti ini http://aizmallgedungbukuonline.blogspot.com, dan http://denornasiulam.blogspot.com

Perkhidmatan upah blog ini, saya buka juga pada mereka yang mahu membuat blog peribadi, blog penulisan, tesis, assignment atau untuk syarikat.  Kalian hanya perlu hantar bahan yang perlu dimasukkan dalam blog tersebut.

Saya akan hasilkan blog yang simple, tiada gadget-gadget hiasan yang cantik yang akan melambatkan proses loading pembaca ke blog kalian. Blog simple yang lengkap dengan gadget yang perlu ada dalam sesebuah blog mesra pembaca.

 

 
 
 
Hubungi saya untuk tempahan membuat blog :
 
sms / wtsapp : 017-7912993
 
 
 
 
 
jemput singgah pelbagai jenis bahan bacaan dan ebook ada di sini http://aizmallgedungbukuonline.blogspot.com/

pelbagai produk sunnah ada di sini http://aizmallsunnahonline.blogspot.com/

jemput singgah pelbagai produk dan belian borong ada di sini http://aizmall.blogspot.com/

Mahu iklan, sewa tapak iklan di ruangan ini

Mahu belajar membina blog sendiri, sertai kelas online yang saya anjurkan http://anysidayu.blogspot.com/p/kelas-belajar-asas-blog.html

 

 

Comments

  1. wsalam pn,

    Upah buat blog RM200, daftara akaun gmail, blogspot, pages, label, form order, lain2 gadget seperti popular post, page view, link blog dan fanpage.

    Bonus ebook 2 (ebook belajar asas blog, ebook super wahm super mom) + bonus beriklan di soho directory setahun

    ReplyDelete
  2. Masih ada lagi ke perkhidmatan membuat blog?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts