Perkhidmatan Menaip Dokumen

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Carian goggle





Sudah lama sebenarnya saya nak menyediakan perkhidmatan menaip ni. Oleh kerana saya ada kemahiran menaip dengan pantas (skill ni saya pelajari ketika di Politeknik), jadi saya mahu jadikan kemahiran saya ni sebagai salah satu cara untuk membantu mereka yang lain yang kesuntukan masa untuk menaip dokumen, jurnal, tesis, laporan, surat, buku, kertas kerja, tender, artikel, penjanjian perniagaan, karangan, novel, dan apa sahaja bentuk dokumen. Saya juga pasti ramai yang malas sebenarnya untuk menaip panjang berjela. Jika salah cara dan teknik pasti banyak pula kesalahan ejaan dan lenguh tangan asyik letak sahaja di keyboard. Pasti juga ambil masa yang lama untuk menyiapkan satu-satu dokumen tersebut.
Jadi di sini untuk memudahkan orang lain, saya turut menyediakan perkhidmatan menaip dokumen berbahasa Melayu atau Bahasa Inggeris dalam format Microsoft Words. Butiran adalah seperti berikut :
1. Bahan untuk ditaip boleh dihantar melalui :

    a. Email : anysidayuzakaria@gmail.com

    b. Maklumkan melalui sms / watsapp : 017-7912993
    c. Serahan tangan (by hand) bagi yang tinggal berhampiran Johor Bahru, 
        Ulu Tiram, Kota Tinggi. 

2. Jenis Font / Format Tulisan :

Jenis font yang digunakan adalah pelbagai (ikut pada permintaan), juga mengikut standard font yang biasa digunakan untuk dokumen.


3. Kadar Upah Menaip :

 Setiap muka surat RM 3.00
 
 Muka surat ke 101 dan seterusnya RM 1.50
4. Penghantaran Dokumen :
Dokumen yang siap ditaip akan dihantar melalui email untuk memastikan dokumen cepat diterima pelanggan.
Jika mahu dokumen dicetak, perlu maklumkan terlebih awal. Caj untuk cetakan adalah berlainan.
5. Untuk tempahan sila berikan maklumat seperti berikut :
Nama :
alamat email :
No telefon :
Penerangan yang lengkap mengenai tempahan (penting untuk mengelakkan sebarang masalah timbul)
contoh penerangan :
Tulisan : Times New Roman
Saiz Tulisan : 12
Line Spacing : 1.5
Penerangan lain tentang maklumat jika ada.

****************************************************************************






Jom beriklan di sini Soho Directory. Baca terma iklan di Ruangan Iklan Online

Beli buku agama, buku motivasi & ebook di sini Aizmall Gedung Buku Online

Beli produk sunnah dan kelengkapan solat di sini Aizmall Sunnah Online

Beli pelbagai jenis produk kesihatan, makanan dan produk borong bisnes di sini Aizmall Gedung Online

Sertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah. Untuk yang berminat mendaftar kelas online asas membina blog fanpage bisnes atau penulisan, hubungi saya :


Sms/ Whatsapp : 017-7912993










Comments

Popular Posts