Hujung Minggu Santai

Teks : Anys Idayu Zakaria

Alhamdulillah. Hujung minggu yang santai. Harini tiada kelas di utm. Bereskan kerja rumah, mengemas, basuh baju. Hajatnya nak masak sup ayam untuk kakak dan Raisha. Kanak-kanak berdua ni pun sudah bangun awal pagi. Raisha biasanya selepas makan dn mandi pasti akan tidur semula sekjap. Itulah masa saya selit-selit mahu mengemas.Kakak dah mula exam akhir sek agama bermula esok. Harini seharian kena mengadap buku.

Pendaftaran kelas asas membina blog setiap hari. Kelas asas bina blog penulisan sesuai untuk mereka yang mahu menulis pengalaman, membin blog berpengaruh, berkongsi minat dan kemahiran, juga sebagai diari online sebagai travelog kehidupan. Klas asas blog bisnes pula khas untuk mereka yang baru mahu encari tapak untuk mulakan bisnes online. Trek permulaan sebelum melangkah ke dunia bisnes yng penuh cabaran. Beljar membina keyakinan diri berbisnes melalui blog. Jika tiada produk untuk diniagakan, kami sediakan produk dropship seperti buku ilmiah, ebook, produk sunnah, borong, agen pengiklanan. Hanya pilih yang mana suka terus bermula.

Ayuh realisasikan impian untuk 2014. Mula dari sekarang. Tinggal tak lebih 2bulan sahaja lagi seblum ke tahun baru. Hubungi saya untuk pendaftaran dua kelas ini.

Comments

Popular Posts