Promosi Bisnes Offline

Teks : Anys Idayu Zakaria

Sapa kata perniagaan produk atau servis yang dilakukan secara offline atau yang mempunyai kedai fizikal tidak boleh membina blog, fanpage dan juga meletakkan iklan di internet. Sebenarnya itu silap.  Semua jenis perniagaan pun boleh menggunakan cara ini untuk memasarkan dan meluaskan lagi pasaran bisnes. Internet merupakan salah satu tempat untuk kita menghubungkan dunia luar dengan dunia kita. Dengan kata mudah, apa sahaja yang kita masukkan dalam internet sangat mudah dan senang pelayar boleh mencari dan mendapat maklumatnya.
 
Perniagaan offline juga digalakkan mempunyai blog, fanpage dan promosi di internet. Ada kala pelanggan lebih suka cari dulu maklumat tentang produk atau perkhidmatn yang ditawarkan sebelum membuat pilihan. Dengan adanya blog, kita sudah boleh bagi pandangan pertama pada pembaca. Begitu juga dengan iklan yang kita letak di internet. Jadi mereka boleh dapatkan dulu info berkenaan sebelum menerjah ke kedai fizikal kita. Mudah bukan.

Kami tawarkan dua servis, kelas membina blog fanpage dan juga tapak pengiklanan. Bukan sahaja untuk bisnes online, juga untuk bisnes kedai fizikal di luar. Hubungi saya untuk dapatkan dua servis ini.
 
sms /wtsapp : 017-7912993
 
 
 
 
 
 

 

Comments

Popular Posts