Merdeka minda

Teks : Anys Idayu Zakaria

Sudah masuk September rupanya hari ini. Semalam Malaysia menyambut Hari Kemerdekaan ke 56, sekejap masa berlalu sudah 56 tahun Malaysia bebas penjajah dan dijajah.

Sepatutnya fikiran kita juga bebas merdeka, jangan terlalu dikongkong dengan pemikiran barat. Sebenarnya kita boleh serap idea barat yang tidak keterlaluan. Serap yang membawa kebaikan.

Jom kita kosongkan minda. Serap idea dan pemikiran yang boleh membawa perubahan dalam hidup.

*****************************
Pendaftaran kelas online asas belajar blog penulisan dn fanpage kini sangat mendapat sambutan ramai. Bagi yang mahu berubah dan sedang mencari peluang untuk berbisnes, kelas online ini sangat sesuai kalian. Pilih mana yang kalian minat :

1. Kelas asas blog penulisan - untuk berkongsi minat, kemahiran, kepakaran, hobi. Sesuai dijadikan travelog kehidupan. Bagi yang sudah ada blog juga boleh sertai kelas ini untuk membina penjenamaan diri, menarik traffic.

2. Kelas asas blog bisnes - untuk yang minat berbisnes. Bagi yang sudah ada produk boleh gunakan produk sendiri. Bagi yang belum ada produk tapi mahu bisnes, kami sediakn produk dropship untuk bermula.

Hbungi saya untuk pendaftaran 2 kelas ini.

Email : aniesaizmall@gmail.com
Sms / wtsapp : 017-7912993

Comments

Popular Posts