Kelengkapan Raya

Teks : Anys Idayu Zakaria


Tengah hari tadi selepas menghantar pesanan pelanggan saya singgah sebentar ke Kota Raya. Kononnya mahu mencuci mata dan mencari apa yang berkenan di hati.  Saya masih belum beli apa pun lagi kelengkapan raya. Untuk anak-anak sudah ada juga sedikit. Jadi hajatnya mahu melihat kalau-kalau ada yang berkenan.  Cuti kelmarin saya hanya beli beberapa meter kain untuk dijahit baju kurung dan sedikit pakaian anak-anak. Belikan juga tudung untuk Mak Mertua. Untuk saya memang tiada. Tak tahu nak beli apa. Nah, tadi singgah di Kota Raya pun rupanya tiada yang berkenan di hati.  Belikan Ma tudung, belikan kakak butang tudung, en suami dan abah saya belikan butang baju melayu. Nampaknya untuk saya tiada juga. Hajatnya hendak mencari tudung, tapi tidak juga ketemui. Tak pa lah. Ada masa keluar lagi.




*******************************************************************************

Pendaftaran untuk kemasukkan kelas asas blog dan fanpage masih dibuka seperti biasa. Bagi yang mahu mendapatkan percuma buku Mudahnya Menjemput Rezeki dan Ebook super wahm super mom, boleh buat pendaftaran sempena promosi Ramadhan Syawal ini. Masih berbaki lebih kurang 20 buah sahaja lagi. Cepat-cepat bertindak. Untuk pendaftaran, boleh hubungi saya :


Email : aniesaizmall@gmail.com
sms/watsapp : 017-7912993

Comments

Popular Posts