Carian goggle

Teks : Anys Idayu Zakaria
Foto : Simpanan peribadi


Kelmarin sedang saya mencari-cari maklumat di carian goggle, saya cubalah search words ''etika usahawan online''. Teruja juga bila blog saya ada dalam senarai carian goggle.  Lebih kurang kedudukan no 5 dan 6. Hehe. seperti macam tak percaya. Nampaknya saya perlu kerja keras lagi. Tulis dan terus menulis untuk lebih banyak tajuk-tajuk yang saya fokus menulis berada di carian goggle, terutamanya tentang panduan bisnes online.
 
 
 
 

Bagi yang sedang mencari-cari arah dah cara-cara untuk dapatkan trafik tinggi dalam blog, senarai carian ada dalam senarai carian goggle seperti ini, bolehlah belajar dalam kelas asas blog yang sedang saya kendalikan bersama Pengasas Akademi Bekerja di Rumah, kak Masayu Ahmad.  Dalam kelas ni akan diajarkan banyak lagi tip penulisan, cara untuk menjana pendapatan pasif melalui blog, cara untuk menjadikan blog berpengaruh dan banyak lagi.
 
Berminat untuk hadir kelas ni. Senang saja. Kelas pun hanya online sepenuhnya. Tak perlu cari masa lain lagi untuk hadir kelas. Duduk saja di rumah, sudah boleh belajar. Apa yang penting ada komputer dan talian internet. Sekarang kalau ada telefon aka gadget canggih pun sudah boleh mula.

Apa yang kami tawarkan dalam kelas ini?

sertai kami Alumni Penulis Dari Rumah. Menawarkan kelas berikut :
1. Kelas asas blog dan penulisan
-Sesuai bagi kalian yang ingin berkongsi pengalaman dan kepakaran. Bina rangkaian sendiri dan follower tegar. Setiap orang sudah ada keunikan masing-masing, serlahkan bakat ini melalui blog. Tidak tahu menulis kami akan pandu melalui teknik yang mudah.

2. Kelas asas blog dan fan page (bisnes)
Bagi yang masih zero untuk memulakan bisnes online, ami sedai membantu menunjukkan jalan. Jika sudah ada produk, masanya untuk promo. Jika tidak ada kami sediakan. Bermula sekarang, tidak terlambat untuk realisasikan impian 2013.
 
Untuk turut serta, hubungi saya :
sms / watsapp : 017-7912993
 
 

 

Comments

Popular Posts