Tips Hidup Luar Biasa

Teks : Anys Idayu Zakaria


Beberapa minggu yang lepas saya terlihat kain rentang berkenaan Seminar Hidup Luar Biasa 2013, Dr. Azizan Osman (DAO) yang akan dianjurkan di Johor Bahru. Lantas terus ke website beliau untuk pendaftaran. Harap-harap dapat hadir ke seminar tersebut pada 30 Jun ini.
 
Sejak mendaftar minggu lepas, telefon saya sentiasa dikemas kini dengan pesanan tip hidup luar biasa daripada DAO.  Bagus juga. Setiap pagi akan dimotivasikan dengan tip-tip yang hebat.
 
Tips hari ini, "rahsia membina hidup luar biasa adalah bermula dari impian dan keinginan yang sangat tinggi untuk memperbaik tahap hidup dan kewangan anda. Anda perlukan ilmu untuk merubah hidup dan penghalang sebenar adalah diri anda sendiri!!". Semua orang sebenarnya berhak untuk pilih kaya, berjaya, sihat, bahagia dan beriman.
 
 
 
 
 
 
KENAPA KHAL DIPERLUKAN OLEH TUBUH BADAN? KHAL kaya dengan kandungan potassium bagi membantu mengekalkan keremajaan (awet muda) dan kaya dengan vitamin seperti vitamin C, vitamin E, vitamin B1, vitamin B6, beta-karotena dan vitamin P (bioflavonoid). KHAL juga dapat memotong lemak, memotong kolestrol, memotong asid-asid yang tidak diperlukan oleh badan (menstabilkan asid di badan), memotong garam berlebihan dalam badan yang membawa pelbagai penyakit berbahaya.

http://aizmallsunnahonline.blogspot.com/2013/06/cuka-kurma.html

Comments

Popular Posts